klinkt uiterst nice, de stem past zeker in het barman , carlens, ostyn, kawada, etc lijstje, en dat heeft eerder toch ook gewerkt, dus dit mag van mij ook werken
numers zijn leuk, hopelijk zijn alle andere nummers ook zo leuk, maar dat zal zeker wel het geval zijn, .. als je hard genoeg zoekt zal er ZEKER een labeltje zijn dat je een stukje verder kan helpen op de hitlijst ^^
kusjes
beton