Monoslay
Legacy Member
Huh, wanneer?MrM@tthijs zei:KKK in Aarschot deze zomer o/
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Huh, wanneer?MrM@tthijs zei:KKK in Aarschot deze zomer o/
Bart Religion zei:Ik vind Lit best wel oneindig kut tot op het punt dat ik overweeg nog liever mijn trommelvliezen te doorboren met een breinaald dan er naar te luisteren maar ik vind ze nog altijd beter dan de meeste bands die hier gepost worden.

Kid_C zei:

Zalig, daar ga ik toch al elk jaar naar toe.MrM@tthijs zei:Zaterdag 11 augustus, Hageland Festival![]()

TsD zei:Geen fucking idee in welke genre-thread ik dit moet posten, deze, stoner-doom of jazz maar BOHREN & DER CLUB OF GORE komen naar De Kreun.![]()

Huxley zei:Waar the fuck heeft Steve Albini niet aan meegewerkt
Hoe vaak ik al eens wikipedia pagina heb gelezen over een album en er iets staat in de aard van:
Engineered by Steve Albini

MrM@tthijs zei:
