Archief - Post - / math - / prog / experimental / indie rock: Part II

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Kid_C

Legacy Member
Geen idee, vorige keer ging het wel even snel.

Mensen die maandag naar de 4AD gaan voor een gratis optreden van Wooden Shjips?

sevencrowns

Legacy Member
Live vanop cactus; Low was fenomenaal. Kurt vile (van wat we gezien hebben) was ook super. Nu een minder interessante band bezig. En regen. Kutzooi.

Hayrus

Legacy Member
sevencrowns zei:
Live vanop cactus; Low was fenomenaal. Kurt vile (van wat we gezien hebben) was ook super. Nu een minder interessante band bezig. En regen. Kutzooi.

Low was wel zalig inderdaad. En CW Stoneking ook aangenaam verrast, ik waande me direct in de 50s :p

*Edit* wel het vermelden waard: heetste wijf ooit gezien (aan het buikdansen in zo'n turkse thee-tent).

Creamium

Legacy Member
Eerste maal Yeasayer live gezien en was een teleurstelling :( Had echt de indruk dat ze er niet al te veel zin in hadden. Low was echter wel in orde en Black Box vond ik ook steengoed tbh, die nog niet live gezien en was onder de indruk.

Hoogtepunt van Cactus voor mij was die thee-tent :lol: Heb daar jammer genoeg geen buikdanseres gezien, maar die 2 chicks die er werkten mochten ook wel gezien worden, damn. Genoeg redenen om daar lang te zitten :p

Hayrus

Legacy Member
Creamium zei:
Hoogtepunt van Cactus voor mij was die thee-tent :lol: Heb daar jammer genoeg geen buikdanseres gezien, maar die 2 chicks die er werkten mochten ook wel gezien worden, damn. Genoeg redenen om daar lang te zitten :p

Ge gaat het niet geloven, maar 't was dus die ene chick (brunette, de heetste) die even verdween en plots terugkwam in zo'n losse broek vol rinkelende belletjes, buikje bloot, en begon te buikdansen :drool: Was rond 1u 's avonds denk ik.


MrM@tthijs zei:
Ben nog niet in CR geweest. Wat is Categorie 1? Zitten? En waar dan? Ik wil gewoon het meest vooraan, bij voorkeur staan.

UnFinished

Legacy Member
Oeps :doh: Ik ben geen mod dus dat mag :D

Nu goed, wie gaat er allemaal?

Kid_C

Legacy Member
Ik ga eens rondvragen hier maar ben wss wel aanwezig. 4e keer godspeed kan er wel bij. :D

Creamium

Legacy Member
Hayrus zei:
Ge gaat het niet geloven, maar 't was dus die ene chick (brunette, de heetste) die even verdween en plots terugkwam in zo'n losse broek vol rinkelende belletjes, buikje bloot, en begon te buikdansen :drool: Was rond 1u 's avonds denk ik.

No way. En dan te zeggen dat we er nog even aan dachten om daar nog eens terug te keren :s (ik vond die blonde zelfs nog iets heter tbh)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan