Hayrus
Legacy Member
clercqie zei:Max Richter kan ik ook zeker smaken. Die soundtrack zal ik zeker opzoeken. En is die film wat de moeite? Nog nooit van gehoord eerlijk gezegd, maar de summary lijkt mij wel interessant.![]()
Ik vond hem heel mooi (in eerste instantie beginnen kijken gewoon omdat hij de componist was), maar ik moet je er wel bij vertellen dat ik een sucker ben voor zulke 'alternatieve' romantische films (Last Night, Closer, The Time Traveler's Wife, ESotSM of zelfs The Fountain...). Perfect Sense past voor mij mooi in dat rijtje dus als je een van die films goed vond, zul je Perfect Sense ook wel in orde vinden.


Stella is echt een dik halfuur genieten.


