Archief - Post - / math - / prog / experimental / indie rock: Part II

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Hayrus

Legacy Member
clercqie zei:
Max Richter kan ik ook zeker smaken. Die soundtrack zal ik zeker opzoeken. En is die film wat de moeite? Nog nooit van gehoord eerlijk gezegd, maar de summary lijkt mij wel interessant. :)

Ik vond hem heel mooi (in eerste instantie beginnen kijken gewoon omdat hij de componist was), maar ik moet je er wel bij vertellen dat ik een sucker ben voor zulke 'alternatieve' romantische films (Last Night, Closer, The Time Traveler's Wife, ESotSM of zelfs The Fountain...). Perfect Sense past voor mij mooi in dat rijtje dus als je een van die films goed vond, zul je Perfect Sense ook wel in orde vinden.

clercqie

Legacy Member
Nog geen enkele gezien in dat rijtje, ik ben een echte cultuurbarbaar wat films betreft :p

ozl

Legacy Member
clercqie zei:
The Black Rain! :love:
Eén van de betere albums dat ik dit jaar al heb gehoord.

En der zijn toch veel Japanners die diezelfde stijl uitgaan, zo'n combinatie van post-rock en klassiek. Zelf ben ik ook nog redelijk verslaafd aan Kashiwa Daisuke en Yasushi Yoshida :)

Ah inderdaad, was ik al bijna vergeten :$ Stella is echt een dik halfuur genieten.

?therapy?

Legacy Member
Hayrus zei:
Ik vond hem heel mooi (in eerste instantie beginnen kijken gewoon omdat hij de componist was), maar ik moet je er wel bij vertellen dat ik een sucker ben voor zulke 'alternatieve' romantische films (Last Night, Closer, The Time Traveler's Wife, ESotSM of zelfs The Fountain...). Perfect Sense past voor mij mooi in dat rijtje dus als je een van die films goed vond, zul je Perfect Sense ook wel in orde vinden.
Kga eens heel uw lijstje afgaan. :) The fountain is zowat men favoriete film.
Maar voor de rest ben ik ook een cultuurbarbaar als het over films gaat. Om 1 of andere reden bekijk ik zelden films.

Hayrus

Legacy Member
?therapy? zei:
Kga eens heel uw lijstje afgaan. :) The fountain is zowat men favoriete film.
Maar voor de rest ben ik ook een cultuurbarbaar als het over films gaat. Om 1 of andere reden bekijk ik zelden films.

't Was top of the head hoor. Zou een beter lijstje kunnen maken met Hayrus' Essentials :p Wel allemaal de moeite waard hoor.

Kid_C

Legacy Member
Wel oppassen met offtopic gaan gasten, ze starten anders een nieuw topic. :unsure:

@edraket: Geen probleem, ik kan perfect begrijpen dat die film niet iedereen aanspreekt. :p

clercqie

Legacy Member
Bart Religion zei:
Terug wat muziek inbrengen dan.

50 Darkest Albums Ever | NME.COM

Straks eens checken, van elk album netjes een videoclip erbij.

Op de eerste pagina Coldplay zien staan voorspelt wel weinig goed.

Editors? Please...
Staan wel nog een aantal goeie tussen ook gelukkig, maar wel weeral een lijstje dat opgesteld is met zware oogkleppen.

clercqie

Legacy Member
En Swans, The Fall en Wire dus er is inderdaad wel kwaliteit te vinden. :)
Maar als ze als omschrijving de meest depressieve albums geven, vraag ik mij toch wel af wat Meat is Murder en dergelijke daar in staan te doen.

Bart Religion

Legacy Member
Mankeert wel nog wat op, bij donker & depressief denk ik toch eerder aan pakweg River Runs van Life of Agony of Smashing Pumpkins dan aan die halve lijst.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan