Archief - Post - / math - / prog / experimental / indie rock: Part II

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Fictie

Legacy Member
In Vorst Nationaal... Dat is wel echt een band die daar niet hoort te staan, vind ik. Raar dat ze voor het ene concert zo'n leuke en intieme locatie kiezen om dan 2 weken later een concert in de slechtste zaal van het land aan te kondigen.

Zonde, maar die zullen het meeste betalen zeker.

Messias.

Legacy Member
Fictie zei:
In Vorst Nationaal... Dat is wel echt een band die daar niet hoort te staan, vind ik. Raar dat ze voor het ene concert zo'n leuke en intieme locatie kiezen om dan 2 weken later een concert in de slechtste zaal van het land aan te kondigen.

Zonde, maar die zullen het meeste betalen zeker.

Hebt ge er enig idee van hoe rap het concert in het Rivierenhof was uitverkocht?

Der zijn twee mogelijkheden: ofwel gaat de ticketprijs (fors) omhoog en kunnen alleen de bevoorrechtte fans ze zien spelen in een kleine zaal, of, ze spelen in een grote zaal en de ticketprijs blijft betaalbaar.

Fictie

Legacy Member
De ticketverkoop voor Rivierenhof was op een uurtje uitverkocht. De eerste keer werden er 400 ofzo verkocht via een exclusieve link op Facebook, de 2de keer (enkele dagen later) via de officiële website. Telkens was het na ongeveer een uurtje uitverkocht maar vooral omdat de website vreemd deed.

Bij een goeie server kan dat binnen de 15 minuten uitverkocht zijn... Ik heb mijn tickets via de wachtlijst kunnen bemachtigen, kwestie van geluk hebben dus.

Hayrus

Legacy Member
Fictie zei:
De ticketverkoop voor Rivierenhof was op een uurtje uitverkocht. De eerste keer werden er 400 ofzo verkocht via een exclusieve link op Facebook, de 2de keer (enkele dagen later) via de officiële website. Telkens was het na ongeveer een uurtje uitverkocht maar vooral omdat de website vreemd deed.

Bij een goeie server kan dat binnen de 15 minuten uitverkocht zijn... Ik heb mijn tickets via de wachtlijst kunnen bemachtigen, kwestie van geluk hebben dus.

't Was twee keer via de Rivierenhof hoor, de eerste maal kreeg je een code via de Sigur Rós website (waar iedereen aan kon, niks exclusief) en beide keren lag het systeem vrijwel onmiddellijk plat. Denk dat het in minder dan een uur uitverkocht was trouwens.

?therapy?

Legacy Member
Morgen iemand die naar Gent gaat voor Nils Frahm, a winged victory for the sullen en kreng?

Fictie

Legacy Member
Hayrus zei:
't Was twee keer via de Rivierenhof hoor, de eerste maal kreeg je een code via de Sigur Rós website (waar iedereen aan kon, niks exclusief) en beide keren lag het systeem vrijwel onmiddellijk plat. Denk dat het in minder dan een uur uitverkocht was trouwens.

De eerste keer had ik examen, dus niet kunnen proberen. De 2de keer kreeg ik na een uur de melding dat het uitverkocht was.

UnFinished

Legacy Member
Waarschijnlijk :p Alé man, die hebben zoveel goeie platen & nummers... Komt weinig 'hype' bij kijken imo.

ozl

Legacy Member
?therapy? zei:
Morgen iemand die naar Gent gaat voor Nils Frahm, a winged victory for the sullen en kreng?

Ik! Heb hem dit jaar in Leuven gezien en wou het nogmaals meemaken. Op 17 oktober ben ik ook aanwezig in 't STUK trouwens.

Kijk er alleszins al naar uit.

Kid_C zei:
Stream van de nieuwe How To Dress Well: http://www.electronicbeats.net/2012/09/10/eb-listening-how-to-dress-well-total-loss/

1 nummer ver en dit gaat heeersen.

Nog maar 5 nummers ver maar Running Back, & It Was U en Cold Nites zijn al top.

?therapy?

Legacy Member
17de wou ik ook wel gaan, maar ik ben dan "jammer genoeg" ( :p ) op reis. :D
En zoals gewoonlijk geen volk gevonden om te gaan morgen. ^^

ozl

Legacy Member
Ken ook niet veel mensen die erin geïnteresseerd zijn. Gelukkig wel een vriendin gevonden die zelf piano heeft gespeeld, dus die gaat mee. Maar zo'n optreden is toch zwijgen en genieten :D

Exorikos

Legacy Member
14 november komt Band of Horses naar Antwerpen! Ik zou echt graag gaan, maar ik denk niet dat iemand van mijn vriendin gaat willen meegaan... :(

sevencrowns

Legacy Member
shiftyke zei:
nope, maar ik zou ze live wel eens een kans willen geven...

Ik heb hen een aantal jaren geleden op Pukkelpop gezien op de mainstage. Ik vond dat eigenlijk redelijk bagger. :unsure:

Misschien is het die debiele Jónsi die het ook grotendeels verpest voor mij. (sorry he gasten :()

Torche

Legacy Member
Exorikos zei:
14 november komt Band of Horses naar Antwerpen! Ik zou echt graag gaan, maar ik denk niet dat iemand van mijn vriendin gaat willen meegaan... :(

Als je ze echt graag wil zien ga je toch gewoon alleen ?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan