Fictie
Legacy Member
In Vorst Nationaal... Dat is wel echt een band die daar niet hoort te staan, vind ik. Raar dat ze voor het ene concert zo'n leuke en intieme locatie kiezen om dan 2 weken later een concert in de slechtste zaal van het land aan te kondigen.
Zonde, maar die zullen het meeste betalen zeker.
Zonde, maar die zullen het meeste betalen zeker.


Alé man, die hebben zoveel goeie platen & nummers... Komt weinig 'hype' bij kijken imo.


