Utred
Legacy Member
clercqie zei:Die Charlatan-site trekt op niet veel, ik zou er niet op afgaan... Misschien kun je het best gewoon eens gaan vragen in het cafe zelf?
En RKTKN 1 is een behoorlijk deftig plaatje![]()
Believo is wel degelijk gratis!
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
clercqie zei:Die Charlatan-site trekt op niet veel, ik zou er niet op afgaan... Misschien kun je het best gewoon eens gaan vragen in het cafe zelf?
En RKTKN 1 is een behoorlijk deftig plaatje![]()
sevencrowns zei:Ik moet vanavond met een kameraad mee naar Refused. Ik hoop dat ik het niet te kut ga vinden. :')
clercqie zei:Ah doeme, heb al plannen vanavond...
Balthazar: Das neue Album »Rats« im Stream: Intro Magazin
De stream voor de nieuwe Balthazar, is hier nog niet gepost geloof ik. Straf spul!
Kid_C zei:Ik zou ook willen maar heb geen vervoer terug. o//

Kid_C zei:Ben ik te vroeg om te stellen dat 2012 een absoluut topjaar is qua nieuwe releases?

Monoslay zei:Zowel op het gebied van releases als concerten vind ik het best wel een goed jaartje.
Ik kijk al uit naar GY!BE in Brussel!
Iemand een idee tot wanneer dat duurt, ik zou nog graag met de trein of bus terug naar Leuven gaan eigenlijk?
18:30 deuren en zaal open
20:30 aanvang, met voorprogramma Caribou
23:45 verwacht einde
(onder voorbehoud)