Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hayrus zei:Is dat die van 19u03? Denk dat wij die ook gaan nemen.
Kid_C zei:godspeed.

UnFinished zei:<..>
Heb het voorprogramma wel gemist, was dat zowat de moeite?
<..>

FreakyJP zei:Idd, het was zowaar episch! Vooral bij Moya en The Sad Mafioso (East Hastings) had ik echt kippevel.
Waar ergens zaten/stonden jullie?
Btw, zijn er mensen die naar Mono gaan in Gent op 28 november?
Niks gemist. Ik speel nog maar een paar maanden deftig bas, en ik heb hedenmiddag interessantere dingen uit mijn mouw geschud.UnFinished zei:Heb het voorprogramma wel gemist, was dat zowat de moeite?

