Archief - Post - / math - / prog / experimental / indie rock: Part II

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Blijven Hangen

Legacy Member
Ik heb het ook in de Buy & Sell thread gezet, maar misschien dat ik hier sneller respons krijg. Ik heb een ticket van GY!BE over omdat één van mijn vrienden plots niet meer kan gaan.

FreakyJP

Legacy Member
Kid_C zei:

Idd, het was zowaar episch! Vooral bij Moya en The Sad Mafioso (East Hastings) had ik echt kippevel. :love:

Waar ergens zaten/stonden jullie?


Btw, zijn er mensen die naar Mono gaan in Gent op 28 november?

CisnerosIsGod

Legacy Member
Na Mladic kon de avond al niemeer stuk en dan East Hastings op't einde... Kippevelmomentjes aan de lopende band.
Nice meeting y'all / seeing you again :)

UnFinished

Legacy Member
Net thuis, heel indrukwekkende show :drool: Veel kippenvel! En Mladic was zo episch live :drool:

Heb het voorprogramma wel gemist, was dat zowat de moeite?

Stond trouwens links vanvoor, achter ne grote kale die de hele tijd aan't filmen was :doh:

Amnesiac

Legacy Member
UnFinished zei:
<..>
Heb het voorprogramma wel gemist, was dat zowat de moeite?
<..>

Ik vond het voorprogramma echt niet goed. Het klonk een beetje alsof de dames net het effectpedaal hadden ontdekt.

Maar GY!BE was geniaal!

Hayrus

Legacy Member
Was inderdaad heel goed. Ze speelden toch langer dan de setlists lieten uitschijnen, niet? Nog wat mogen lopen voor de trein achteraf :p

FreakyJP zei:
Idd, het was zowaar episch! Vooral bij Moya en The Sad Mafioso (East Hastings) had ik echt kippevel. :love:

Waar ergens zaten/stonden jullie?

Btw, zijn er mensen die naar Mono gaan in Gent op 28 november?

Idem, Moya was mijn persoonlijk hoogtepunt.

Jup Mono aanwezig.

tides

Legacy Member
Godspeed was rad.

Mijn eerste indruk was wel dat hun vorige optreden in Brussel iets beter was. Deze keer was het meer drone-achtig en ik heb zeker niets tegen drone maar ik vond dat het tweede deel toch wat stil viel.

Gelukkig weer geëindigd met The Sad Mafioso :love:

de Waaslandwolf

Legacy Member
UnFinished zei:
Heb het voorprogramma wel gemist, was dat zowat de moeite?
Niks gemist. Ik speel nog maar een paar maanden deftig bas, en ik heb hedenmiddag interessantere dingen uit mijn mouw geschud.

Dat terzijde: het vorige optreden op dezelfde locatie was wat mij betreft beter - echt wat teveel gedrone deze keer - maar nog steeds de moeite waard. Moya was heerlijk.

Van de kwast die de airco heeft afgesteld mogen ze een echter op standrechtelijke wijze het schaamhaar epileren. Aan-uit-aan-uit-etc. is écht niet aangenaam.

CisnerosIsGod

Legacy Member
De Wolf had dan ook besloten om in aangepaste outfit voor deze tijd van het jaar te komen... en zijn marcelleke aangetrokken. :D
Mijn Tshirtje en hemdje deden perfect hun werk, niet echt te klagen over de temperatuur. Het voorprogramma daarentegen... Zelden zoiets slechts gezien.
Blij da'k toch nog ben kunnen gaan. Bedankt x1000 Kid_C om uw ticketjes aan mij te verkopen :)
Edit: En ook dank aan Shiftyke voor de lift!

tides

Legacy Member
Van de airco geen last gehad, ik heb mij eerder dood geërgerd aan het feit dat ik langer moest aanschuiven om een pint te kopen dan een gemiddeld Godspeed nummer duurt.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan