Archief - [price-contest] Reloop RMX-40 DSP

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Addow

Legacy Member
weiqin zei:

Oochjeah, ik heb net mailtje teruggekregen van EVsound, en dit blijkt dus effectief inclusief btw te zijn & gratis verzending...

We hebben een nieuwe nummer 1: EVSOUND - 349€ inclusief thuislevering & btw :p (weiqin boven!)

NinjaTune

Legacy Member
op musik-service.de denk ik dat je hem het goekoopst vind. Tis wel 359 zonder verzending (bedraag 8euro ofzo). Je kan ze ook altijd mailen en proberen goedkoper te krijgen.

Kunlun

Legacy Member
Zijn zo allemaal webshopkes van Zwitseland en Oostenrijk ... Ik denk ni echt dat iemand vant forum daar al ervaring mee heeft gehad ... :unsure: :naughty:

Addow

Legacy Member
Dju ik dacht dat we een nieuwe winnaar hadden :p

Idd, de Reloop weegt 5,6kg, dus komt 21,90€ bovenop -> 354,90€ (nog wel een schoontje!)

gunnie

Legacy Member
addow EVsystems is inc btw ;)
heb der zelf ne cd speler gehaald ooit en euhm als ge die mixer hebt MOET ik die eens bezien aangezien ik die zelf ook opt oog heb :p

wat ge ook eens kunt doen is hier bij Geronika gaan horen? mss dat die dat wel kunnen bestellen :)

Addow

Legacy Member
gunnie zei:
addow EVsystems is inc btw ;)
heb der zelf ne cd speler gehaald ooit en euhm als ge die mixer hebt MOET ik die eens bezien aangezien ik die zelf ook opt oog heb :p

wat ge ook eens kunt doen is hier bij Geronika gaan horen? mss dat die dat wel kunnen bestellen :)
Ge moogt dan altijd eens komen kloppen, hoor, geen probleem!

En Geronika... hmzz, indien het geen JB is, vertrouw ik hun prijzen niet altijd...

gunnie

Legacy Member
Addow zei:
Ge moogt dan altijd eens komen kloppen, hoor, geen probleem!

En Geronika... hmzz, indien het geen JB is, vertrouw ik hun prijzen niet altijd...

bel ofzo, die bijten daar nie ze :p
ze verdelen trouwens meer dan jb, alleen hebben ze da meestal nie op stock

D3C0Y

Legacy Member
weiqin zei:
Zijn zo allemaal webshopkes van Zwitseland en Oostenrijk ... Ik denk ni echt dat iemand vant forum daar al ervaring mee heeft gehad ... :unsure: :naughty:

da stond der nie bij é, da die nie mogen :unsure:

DjProbe

Legacy Member
alsde de belgische importeur kunt te weten komen
dan kan ik wel eens zien wat ik kan doen :)

|M°B|Morbuus

Legacy Member
Zet anders een deadline ofzo, anders denkte steeds da ge nen nieuwe winnaar hebt, en een uur later is er weer nen andere.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan