Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ARCTIC MONKEYS – KRAFTWERK
N*E*R*D* - THE OFFSPRING
BEIRUT – VITALIC – WILCO – ERIC PRYDZ
BON IVER – DAVE CLARKE – OPETH
MARTIN SOLVEIG (live) – ANTI-FLAG – TOCADISCO
PHOENIX – ALTER EGO - LIFE OF AGONY
GROOVERIDER & MC ID – THE JESUS LIZARD
MAD CADDIES
Peephole zei:Aug 21: Kraftwerk




shiftyke zei:damm the offspring, stomme 2de zit
en vitalic ook nog eens 
Zeker en vast!starspike zei:Mooi begin vind ik dit![]()

h0pe zei:yeaaah arctic monkeys! waren 2 (?) jaar geleden ook zalig.
captain asshole zei:Lol, nu al een betere affiche dan gans Werchter. Ik denk dat ik dit jaar de eerste keer naar pukkelpop kom ^^
El_L4mor zei:waarschijnlijk... Kraftwerk uitgezonderd, maar de rest is toch nie daje zegt niveau werchter * 1000 ze
overdrijft eens nie