Archief - Qlimax at Ethias Arena !

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

ShadesOfJae

Legacy Member
Q-Dance nu ook in België

Op zaterdag 4 februari 2006 zal organisatie Q-dance de eerste Belgische editie van Qlimax organiseren in de Ethias Arena te Hasselt, na het grote succes van de stage hosting op het ID&T evenement Tomorrowland en het recordtempo waarin Qlimax in Nederland dit jaar uitverkocht, was dit het juiste moment.

Q-dance is ondermeer bekend van grootschalige dance evenementen zoals het outdoor dance festival Defqon 1 (40.000 bezoekers), het groots opgezette indoorfestival In Qontrol in de Amsterdam Rai (35.000 bezoekers), haar vaste hosting van de drukst bezochte stage op Mysteryland en uiteraard het spektakel evenement Qlimax (25.000 bezoekers).

Q-Dance is de dochterfirma van ID&T. Waar ID&T zich binnen zowat alle genres van dance muziek profileert, richt Q-Dance zich specifiek tot de hardere genres van dance.

De evenementen van Q-Dance zijn in Nederland enorm populair en meestal ruim op voorhand uitverkocht. Succes ingrediënten zijn, de meest tot de verbeelding sprekende producties, line up die binnen het segment steeds de wereldtop bevat, krachtige online communicatie via de fantastische event websites.


Q-Dance:

”Tomorrowland was voor ons echt een eye opener. Onze area was vanaf opening tot het eind van het evenement afgeladen en de reacties van het publiek waren overweldigend. Ook na afloop werd er op de diverse websites en in party reports uitvoerig over ons gesproken. We hadden reeds langer het vermoeden dat nu ook België klaar is voor een grootschalig hardstyle evenement en dat werd op Tomorrowland ruimschoots bevestigd.

België kan op zaterdag 4 februari dus een hoogstandje op evenementen gebied gaan verwachten?

Q-dance:

“Qlimax is ons absolute parade paardje op show en entertainment gebied. In Nederland vond dit evenement reeds 10 maal plaats, eerst op kleinere locaties, maar het evenement was zo populair dat we steeds naar grotere locaties op zoek moesten. Uiteindelijk vindt Qlimax nu reeds 3 jaar plaats in Gelredome te Arnhem voor 25.000 bezoekers. (de locatie waar oa. ook ‘Tiësto In Concert’ plaatsvond nvdr.)

Het evenement is uitgegroeid tot één van de populairste dance evenementen, de 25.000 beschikbare kaartjes vliegen dan ook de deur uit. Meer dan een maand voor het evenement is Qlimax steeds uitverkocht. Tijdens Qlimax trekken we echt alles uit de kast, de productie in de Ethias Arena zal dan ook niet onder doen voor het Nederlandse broertje”

Hoe zien jullie de programmatie voor België

Q-dance:

“Er wordt op dit moment druk aan de ultieme line up gewerkt. We gaan ons niet inhouden voor het Belgische publiek, het wordt een originele, knallende Q-dance line up waarin alle stijlen aan bod zullen komen, van hardtrance over jump naar hardstyle tot het hardere werk. Uiteraard zal Qlimax niet blindelings van Nederland naar België gekopieerd worden, maar wordt het evenement en Q Dance met een Belgische visie en in samenwerking met Belgische mensen in de markt gezet. Uiteraard zonder te raken aan de hoofdingrediënten en de kwaliteitsnorm die ons in Nederland gebracht hebben waar we nu (voor) staan.”


De kaartverkoop gaat zowel in België als in Nederland op zaterdag 12 november van start. Alle info over de eerste Belgische editie van Qlimax is binnenkort te vinden op www.q-dance.be


Qlimax – Science & Religion
Zaterdag 4 februari 2006
Ethias Arena – Hasselt, België
Time: 21:00 – 07:00
Tickets: € 40,- (ex fee)
Be: www.sherpa.be / 070 34 50 50 / Free Recordshop
More info: www.q-dance.be

Qlimax –Science & Religion
Zaterdag 19 November 2006
Gelredome – Arnhem, Nederland
UITVERKOCHT

Bekijk q-dance.be de site

Tah_b00nz0r

Legacy Member
idd ik ook :-) kben zo hard benieuwd naar de line up :P

da ga e marginaal vet feesjen worde da wee'k nu al

fuze

Legacy Member
Ik ben vooral benieuwd of ze Reverze kunnen overtreffen qua lineup :)

Aangezien ik nu niet naar Reverze zal gaan (examens)..

Tah_b00nz0r

Legacy Member
bwa... kpeis da er ni veel verschil ga tusse zitte qua line up

dana, pavo, luna, deepack enz staan peis'k ook al op reverze buite die laatsten dan "dacht ik"

Vix

Legacy Member
Khad het ook al gelezen op id-t.be, zalig geven wordt da :D . Ik ben wel nog aant twijfelen tussen reverze en dit, maar 1 van beide wordt het zeker ! Nog even wachten op lineup zeker. :)

aXl_

Legacy Member
LugeR zei:
Maar euhm, 16+ zeker ?

alle q-dance events zijn 18+. Ik tel alvast in spanning af naar m'n verjaardag. Ik wil zeker zo'n feest eens meegemaakt hebben. Dat het vanaf nu soms in België georganiseerd wordt is gewoon NOG mooier.

edit: er wordt in de tekst gesproken over 'line-up met belgische visie'. Er wordt toch geen afbreuk gedaan aan het pure hardstyle-aspect van qlimax hoop ik?

fuze

Legacy Member
aXl_ zei:
alle q-dance events zijn 18+. Ik tel alvast in spanning af naar m'n verjaardag. Ik wil zeker zo'n feest eens meegemaakt hebben. Dat het vanaf nu soms in België georganiseerd wordt is gewoon NOG mooier.

edit: er wordt in de tekst gesproken over 'line-up met belgische visie'. Er wordt toch geen afbreuk gedaan aan het pure hardstyle-aspect van qlimax hoop ik?

Ze hebben gezegd "We zullen ons zeker niet inhouden voor België". (niet in die woorden maar daar komthet op neer) dusja feest hé :D

Dat ze technoboy of yoji ook maar inpakken voor qlimax belgium :)

Xoliul

Legacy Member
Als er maar niet teveel jump is.
En ik dacht dat alle events die in Holland 18+ zijn, hier altijd 16+ zijn ?
(Sensation, Mysteryland, dat is daar allemaal 18+, hier dus 16+)

Djack

Legacy Member
België is ALTIJD 16 +, dus ik denk dat het hier bij Qlimax ook 16 + zal zijn

eddie

Legacy Member
aXl_ zei:
alle q-dance events zijn 18+. Ik tel alvast in spanning af naar m'n verjaardag. Ik wil zeker zo'n feest eens meegemaakt hebben. Dat het vanaf nu soms in België georganiseerd wordt is gewoon NOG mooier.

edit: er wordt in de tekst gesproken over 'line-up met belgische visie'. Er wordt toch geen afbreuk gedaan aan het pure hardstyle-aspect van qlimax hoop ik?

n/o ma hoe denkte gij da gij er binne ga graken als da 18+ is ?

ge wordt pas 18 in maart...

aXl_

Legacy Member
daarom moet je leren eerst de hele thread te lezen alvorens te reply'en. Ik weet dat en heb dat een aantal posts hierboven ook al gezegd.

editje: niettemin zou ik wel blij zijn moesten ze het 16+ maken :p

eddie

Legacy Member
aXl_ zei:
daarom moet je leren eerst de hele thread te lezen alvorens te reply'en. Ik weet dat en heb dat een aantal posts hierboven ook al gezegd.

editje: niettemin zou ik wel blij zijn moesten ze het 16+ maken :p

heb ik gadaan. maar ik dacht dat je qlimax 2006 wou meemaken...

greets

aXl_

Legacy Member
sorry als die reply aanvallend overkwam maar ik wordt altijd een beetje geprikkeld als het daarover gaat. Dat is namelijk de enige reden waarom ik nog nooit naar een q-dance event heb kunnen gaan :p

als het 16+ zou zijn zou dat zalig zijn. Het valt net op de zaterdag NA mijn examens en 1 dag VOOR dat we op ski vakantie vertrekken dus maffen in de auto :woohoo:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan