Archief - rammstein 10/12/2009 sportpaleis

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Schummi88

Legacy Member
Zalig concert echt, was ik blij dat ik een ticket had. We zijn wel iets vroeger door moeten gaan omdat men maat zijn trein moest halen maar we hebben het kunnen meemaken tot aan "Haifisch" dus welke nummers hebben we nog gemist? "Ich Will" blijkbaar als ik naar de nummers kijk, nog iets :p?

LSDsmurf

Legacy Member
Weer een zalig concert, mooie show met vooral veel vuur. Had wel de indruk dat in het begin Till zijn stem nog een beetje op gang moest komen.

Zalig concert echt, was ik blij dat ik een ticket had. We zijn wel iets vroeger door moeten gaan omdat men maat zijn trein moest halen maar we hebben het kunnen meemaken tot aan "Haifisch" dus welke nummers hebben we nog gemist? "Ich Will" blijkbaar als ik naar de nummers kijk, nog iets ?
Je hebt een derde van de show gemist :p

Setlist:

1. Rammlied
2. B*******
3. Waidmanns Heil
4. Keine Lust
5. Feuer frei!
6. Weisses fleisch
7. Wiener Blut
8. Frühling in Paris
9. Ich tu dir weh
10. Liebe ist für alle da
11. Links 2-3-4
12. Haifisch
13. Du hast
14. Pussy
15. Benzin
16. Sonne
17. Ich will
18. Engel

Bron: Rammstein - Sportpaleis Antwerpen - 10/12/09 | ashladan.be

Recipe4hate

Legacy Member
Amai zoveel van de nieuwe cd :o da's wel een beetje jammer
Verdomme wat ben ik pissed dat ik geen ticket had :(

Schummi88

Legacy Member
LSDsmurf zei:
Je hebt een derde van de show gemist :p

Ik zat precies in de knoop met de tracklist. Ik heb tot Sonne gezien dus eigenlijk maar 2 nummers gemist :p!

berrege

Legacy Member
Ben ook geweest en ik vond het niet goed. Muzikaal was het slecht en het was vrij duidelijk dat het playback was. De show was natuurlijk in orde, al had ik meer de indruk dat ik naar een circus optreden aan het kijken was dan naar een concert. Zonder show is dit een heel matig groepje.

shiftyke

Legacy Member
berrege zei:
Ben ook geweest en ik vond het niet goed. Muzikaal was het slecht en het was vrij duidelijk dat het playback was. De show was natuurlijk in orde, al had ik meer de indruk dat ik naar een circus optreden aan het kijken was dan naar een concert. Zonder show is dit een heel matig groepje.

als dag klopt is het wel héééél schraal...

zoals ik had verwacht veel te veel nieuwe nummers:sad:

Rivfader

Legacy Member
Rammstein is alles behalve playback, dat hoorde je duidelijk aan zijn stem. Vooral de manier waarop hij Sonne zong.

berrege

Legacy Member
Rivfader zei:
Rammstein is alles behalve playback, dat hoorde je duidelijk aan zijn stem. Vooral de manier waarop hij Sonne zong.
Denk het wel. Als het wat zwaarder ging was het duidelijk playback. Ben na het optreden 3 kennissen tegengekomen en ze dachten net hetzelfde.

spiderbait911

Legacy Member
ebuzola zei:
Als er hier pics zijn of filmkes laat maar komen e :)

Ik ben aan het uploaden op youtube, gaat wel verschrikkelijk traag maar soit :D
er staat al eentje online Benzin
De rest komt nog, ik heb niet heel het concert spijtig genoeg.
En over het concert zelf, eerste keer dat ik rammstein live zag.
Heb nog kaarten kunnen kopen van iemand hier op het forum, ook al waren het zitplaatsen we zaten erg goed. Vak paars mooi recht voor het podium :p
Zalig concert, en ik betwijfel of Till wel aan het playbacken was hoor :)

LSDsmurf

Legacy Member
Deze Fransman heeft meer dan de helft van het concert op YouTube gezet in vrij goeie kwaliteit :p Het is van het concert in Parijs, maar voor het grootste deel is dat hetzelfde als dat in het Sportpaleis.

YouTube - SmurfGrognon's Channel
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan