Schummi88
Legacy Member
Zalig concert echt, was ik blij dat ik een ticket had. We zijn wel iets vroeger door moeten gaan omdat men maat zijn trein moest halen maar we hebben het kunnen meemaken tot aan "Haifisch" dus welke nummers hebben we nog gemist? "Ich Will" blijkbaar als ik naar de nummers kijk, nog iets
?
?
da's wel een beetje jammer
ad:
