Archief - Reverze 2006

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

aXl_

Legacy Member
Myst!Q zei:
Kzweeret eh, keb da filmpke al 20 keer bekeken ofzo en kommet niet beu, da ziet er nu eens zo een vet feestje uit eh :D :D :D :D

dan moet je es zoeken achter het filmpje van 2004. Das langer. Ik heb trouwens de dvd van 2003. 1u en 40 min party video :)

Djack

Legacy Member
gewoon op de officiële Qlimax site ...
daar staan filmpjes van 2003,2004 en 2005

THE JOKER SS

Legacy Member
uhm , blow the speakers , dan derb - derb , acid dreams , derb remix van follow me , popcorn , rattlebrain , fireman , get off my dick , fuck on cocain is zowat the intro .

Imp

Legacy Member
Dafference zei:
Beetje offtopic wel, ma kwam toevallig op Deviantart dit tegen:
http://www.deviantart.com/deviation/18232494/

Iemand die een gelijkenis ziet?


ja natuurlijk
da is gemaakt door de neef van d-feat die zowa alles doe qua promotie materiaal like website, foto's trekke, flyerkes, posters .. en nu dus ook het logo van reverze omda da georganiseerd wordt door de kris, mede eigenaar van complex ...

:)

Anoniem09

Legacy Member
Imp zei:
ja natuurlijk
da is gemaakt door de neef van d-feat die zowa alles doe qua promotie materiaal like website, foto's trekke, flyerkes, posters .. en nu dus ook het logo van reverze omda da georganiseerd wordt door de kris, mede eigenaar van complex ...

:)

Totaal fout :)

De kerel dat dat gemaakt heeft is iemand uit Amerika, en heeft dat gemaakt in Mei 2005.

Organisatie van Reverze had dat opgemerkt en heeft alle rechten daarvan gekocht enzo.

Geraar

Legacy Member
koenpje zei:
Totaal fout :)

De kerel dat dat gemaakt heeft is iemand uit Amerika, en heeft dat gemaakt in Mei 2005.

Organisatie van Reverze had dat opgemerkt en heeft alle rechten daarvan gekocht enzo.

dit is ook verkeerd.

De webdesigners van reverze hebben dit logo gepikt.
En daarna heeft de organisatie(onschuldig) mogen betalen omdat er mensen op deviantart.com dit hadden opgemerkt.

Spijtig voor de organisate. Maar daar hadden ze maar rekening mee mogen houden.

MVG Geraar

Imp

Legacy Member
kweenie khad da al gezien op die zen website, ken alleen die url nie meer want da stond in 1 of ander filmke van complex, tzou kunne ze em kan da altijd hebben proberen namaken, en dan gepakt zijn en dan bv ineens toch maar't origineele te pakke omda ze der toch voor betaalde.
maar voor de rest doe die alles qua flyers enz dus kverwachte wel da die da gemaakt had

Campare

Legacy Member
weet er iemand hoe dat het lieke noemt dat DJ greg C heeft gedraaid op reverze bijna op het einde van zijn set, er komt een stem in voor die zegt:" this is a remix" en dan komt komt een melodieke .

iemand die het weet ??

Shibby

Legacy Member
Ik heb enorm veel spijt dat ik daar niet aanwezig was, maar volgende keer beter ..
Dan zal/moet ik er gewoon aanwezig zijn!

Hopelijk was het een heus feestje daar, maar daar twijfel ik helemaal niet aan ;)

TnG-

Legacy Member
voor de geinteresseerde (hadden toch redelijk veel succes die filmkes)
het originele intro filmke van coone:
www.safetyfirstentertainment.be

props @ geoff (SFE) die da op een week eeft klaargespeeld om er zo voor elke dj in mainhall 1 te maken :)

+maakt ook filmkes voor in complex zelf

Anoniem09

Legacy Member
Campare zei:
weet er iemand hoe dat het lieke noemt dat DJ greg C heeft gedraaid op reverze bijna op het einde van zijn set, er komt een stem in voor die zegt:" this is a remix" en dan komt komt een melodieke .

iemand die het weet ??

Greg C zijn remix van Lobotomy Inc - Chicken duck's fight.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan