Archief - Telenet Music Forum Meeting?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Welke plaats krijgt uw voorkeur?


  • Totaal aantal stemmers
    108
  • Opiniepeiling gesloten.

Babs

Legacy Member
Kheb het er zelf al veel over gehad, en al veel over gehoord van anderen...
Kdenk dat iedereen wel zin heeft om terug eens een meetingske te hebben.
Probleem is dak weet dat Despe niet teveel tijd heeft de komende weken, dus moeten er mss andere mensen het initiatief nemen (niet dat ik u als mod iets wil ontneme he Despe :D )

Misschien al even een lichte discussie beginnen waar en wanneer er een volgende zou kunnen plaatsvinden, tis tenminste een begin...

ik mag ook plaatjes kopen nu :x

Alé, let the fighting begin....

Real

Legacy Member
Sjah, persoonlijk zou ik ook liever Hasselt hebben, da's voor mij niet ver, en daar vind ik plaatjes genoeg naar mijn smaak.

Dus:
- Hasselt: de vorige was daar al :p
- Antwerpen: daar is ook al ene geweest, mor da's al nen tijd geleden, en ik vond daar geen toffe vinyltjes :(
- Gent: hebben we (jullie) al gehad + ver :(
- Leuven: nog te ontdekken !

Rayne Varga

Legacy Member
Leuven is totaal niks te vinden van platen. Ik ben daar eens met FitZ de platenwinkels gaan bezoeken.
Volgens b-slooc is er in Brussel ook niks te vinden. Blijven over: Antwerpen of Gent aangezien het de vorige
keer al in Hasselt was.

Onder de paasvakantie zou wel een goed moment zijn denk ik. Mensen met een trimestersysteem hebben net
de examens achter de rug, en voor degenen met semestersysteem zijn ze nog veraf.

Eagle`

Legacy Member
ferre zei:
brussel moet ge ni doen :)

geen deftige platenwinkel daar


welles, Brussel ftw afsluiten met een fuseke, I'm sure, Sabe will back me up met deze :p

en sid Brussel is heel gezellig, voor velen lijkt het ni zo omdat ge het prolly niet kent, veel gezellige plaatsen oa. sint-goriks, pita-straatje, ..

en qua vinylshops in brussel: doc vinyl (electro, minimal,techno, house,...), extrazone aan de munt met een speciaal vinyl verdiep (veel prog & house, minimal, electro, tribal, breaks, retro, trance, ..), Musicman (teh usual qua stijlen zoals in andere grote steden ma is redelijk klein winkelke, iets groter dan die in oostende) en nog veel andere kleinere shopkes rond anspachlaan en plattesteen (met verborgen schatten in hun collectie ;) )oa minimal & D 'n B


Ik wil wel de organisatie op mij nemen als ge Brussel zou overwegen, ik ken het als mijn broekzak :)


edit: hier just nog iet klein gevonnen met even goa, sweet :P

HHooligan

Legacy Member
Rayne Varga zei:
Leuven is totaal niks te vinden van platen.

Als ge goe zoekt wel hoor :p
Enkele maanden geleden waren er nog 3 platenwinkels, momenteel nog ene, den discobar.

Wa houdt da eigenlijk in zo een meeting? Zoiets als een AA meeting? :D Missch dat ik wel eens overweeg te komen...


Grtz.

Tah_b00nz0r

Legacy Member
kzou ook wel wille, waar maakt me ni uit :)

brussel is vrij kut om te geraken voor mij... gent was het ff geleden ma is toffe locatie... music man is wel nice winkelke

antwerpen was eerst gezegd na de meeting van hasselt en is dus ook schoon optie ^^

Babs

Legacy Member
mja hasselt dichtbij voor ulder, terwijl het voor mij weer ver is eh
kheb vorige keer al 2x2 uur op den trein gezete vo bij ulder te geraken ffs :p

alst aan mij ligt, Gent natuurlijk :D of antwerpen kan ik ook nog mee leven
tis nu eenmaal zo da antwerpen centraal ligt voor de meesten eh

FitZ

Legacy Member
HHooligan zei:
Als ge goe zoekt wel hoor :p
Enkele maanden geleden waren er nog 3 platenwinkels, momenteel nog ene, den discobar.

Wa houdt da eigenlijk in zo een meeting? Zoiets als een AA meeting? :D Missch dat ik wel eens overweeg te komen...


Grtz.

JJ is er ook nog hoor. En aan het ladeuzeplein, maar daar kunt ge ni voorbeluisteren. Ma Leuven lijkt me ni de beste plaats om iedereen te bekoren. My vote goes to Ghent!

Babs

Legacy Member
kheb er een poll bijgezet, da maakt het wa makkelijker

kzou zeggen, duid 2 locaties aan die u het meest schikken of bekoren

Thomazz Trigger

Legacy Member
Ik zal er ook zijn, vorige keer was ik er niet bij, dus ik vind HASSELT absoluut okee.. Trouwens je wilt despe niks van zijn mod-r-rschap afnemen? Laat het dan plaatsvinden in Hasselt, das voor hem ook het makkelijkst! :p

Anyway Gent is ook in orde, ma das weer efkes met de trein eh
:s
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan