Archief - The Qontinent (7-8/08/2009)

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Distorted_crump

Legacy Member
Nog enkele weekjes te gaan zie!
man man hopelijk industrial/uptempo setje van promo!
en hopen op the tablet :kwijl:
en de rest wss italian & mainstage alleen voor endymion, nossie, tommyknocker, unexist & promo wss naar de hardcore gaan

rafbanaan

Legacy Member
wil be there.
F* Italian hardcore W000000000ttt

zal maar eens achter ticket gaan volgende week :D

deathsythe

Legacy Member
voor wie netlog heeft KAN
-zijn zaterdag ticket omruilen in een COMBI TICKET
-wie een combi ticket heeft kan een EXPLORER PACK krijgen

kzeg het maar, leuk initiatief van netlog(sponsor)

edit, tt's

The Qontinent 2009 - Timetable

Vrijdag 7 augustus

Classics

14.00 - 16.00 : Yves De Ruyter
16.00 - 18.00 : Francois
18.00 - 19.00 : Bountyhunter
19.00 - 20.00 : Binum
20.00 - 21.00 : Pavo
21.00 - 22.00 : Dana
22.00 - 23.00 : Luna
23.00 - 00.00 : DJ Yves
00.00 - 01.00 : G Town Madness

Hosted by MC Syco

Future

14.00 - 15.00 : Endy vs Darkxcess
15.00 - 16.00 : Orpheuz vs Detektor
16.00 - 17.00 : Dr Phunk
17.00 - 18.00 : Bestien
18.00 - 19.00 : Owen-G
19.00 - 20.00 : Vicious D & Larsson
20.00 - 21.00 : Ran-D vs B-Front
21.00 - 22.00 : Dailucia
22.00 - 23.00 : Crypsis
23.00 - 00.00 : Bass Modulators
00.00 - 01.00 : Dozer

Hosted by MC Villain

Footworxx

14.00 - 15.00 : Moddi
15.00 - 16.00 : Paul Langley
16.00 - 17.00 : Arkus P Live
17.00 - 18.00 : Jamie Ball
18.00 - 19.00 : Jeff Amadeus
19.00 - 20.00 : Waldhaus & Weichentechnik
20.00 - 21.00 : Sandy Warez
21.00 - 22.00 : Hellfish
22.00 - 23.00 : Igor Live + Igneon System Live
23.00 - 00.00 : Bryan Fury
00.00 - 01.00 : Tieum


Zaterdag 8 augustus

Mainstage

12.00 - 13.00 : Dark-e
13.00 - 14.00 : Playboyz
14.00 - 15.00 : Fenix
15.00 - 16.00 : Psyko Punkz
16.00 - 17.00 : Scope DJ vs A-Lusion
17.00 - 18.00 : Deepack
18.00 - 19.00 : Alpha2
19.00 - 20.00 : The Beholder
20.00 - 21.00 : Headhunterz
21.00 - 22.00 : Coone
22.00 - 23.00 : Wildstylez
23.00 - 00.00 : Noisecontrollers

Hosted by MC Villain

Italian Hardstyle

14.00 - 15.30 : Ivan Carsten
15.30 - 17.00 : Bruno Power
17.00 - 18.30 : Davide Sonar
18.30 - 20.00 : Activator
20.00 - 21.00 : Technoboy
21.00 - 22.00 : Stephanie
22.00 - 00.00 : Tatanka

Hosted by MC Da Syndrome

Hardcore

12:00 13:00 DJ Kristof
13:00 14:00 Endymion
14:00 15:00 Partyraiser
15:00 16:00 Noize Suppressor vs Tommyknocker
16:00 17:00 Daisy
17:00 18:00 Ophidian
18:00 19:00 D-Passion
19:00 20:00 In Young
20:00 21:00 Nosferatu
21:00 22:00 Unexist
22:00 23:00 Meccano Twins
23:00 00:00 Promo

Hosted by MC Syco

Tekstyles & Jump

12.00 - 13.00 : Sjoekoe
13.00 - 14.00 : Gave
14.00 - 15.00 : Davoodi
15.00 - 16.00 : Jones
16.00 - 17.00 : Nicolas Clays
17.00 - 17.30 : Mr Noba Live
17.30 - 18.30 : Manu Kenton
18.30 - 19.30 : Demoniak
19.30 - 20.30 : Mark with a K
20.30 - 21.00 : Transfarmers Live
21.00 - 22.00 : Ronald V vs Ladyboy
22.00 - 23.00 : Ruthless
23.00 - 00.00 : Q-IC

Hosted by MC Chucky

EclipX

Legacy Member
ticketz daarnet gekocht, was vorig jaar ook op Qontinent, twas echt superzaaalig, nu voor 2 dagen & comping

Trancerke

Legacy Member
waar is de rest van de line-up opeens....
echt als die opeens nimeer komen :s

deathsythe

Legacy Member
hardcore was vorig jaar tent, ik denk dat alles behalve main tent zal zijn

sypro9000

Legacy Member
Aanwezig, goe of slecht weer :p.

T'zal wel niet teveel alchohol zijn want k'ben gepromoveerd tot chaufeur :lol:.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan