Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Proim zei:Ik vind het zo enorm jammer dat ik niet kan gaan![]()
. We overleven dat wel, op 12 september toch richting Q-Base
.Dat is natuurlijk ook bij de deurSchummi88 zei:Troost u, ik kan ook niet. We overleven dat wel, op 12 september toch richting Q-Base
.

Schummi88 zei:Voor de Hardtrance nichten, zeker Luca Antolini checken.
En dat is zeker het plan hoor. 
Vix zei:That's me!En dat is zeker het plan hoor.
![]()
.Schummi88 zei:Troost u, ik kan ook niet. We overleven dat wel, op 12 september toch richting Q-Base
.
wat een feest 