Archief - [TK] rookmachien

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

ferre

Legacy Member
rookmachien te koop

antari f80z , met 10 liter vloeistof

35 neurokes !

Addow

Legacy Member
*veeg*veeg*veeg*

mod komt langs met z'n keerborstel en geeft groen licht voor de verkoop!

Flipkikker

Legacy Member
toch maar even vragen:

hoe reageert dit spul in combinatie met een rookdetector :unsure:
ik heb er namelijk 1tje op mijn kamer hangen om brand meteen op te kunnen merken en zou liever geen continue gebeep horen wanneer ik een rookmachine ff zou aanzetten ;)

lost de rook vanzelf op in een gesloten ruimte, of blijft die hangen zonder deftige ventilatie?

ComputerVISTA

Legacy Member
Zonder ventilatie blijft dat vrij goed hangen ja en normaal gezien zou u rookdetector daar geen last van kunnen ondervinden

DjProbe

Legacy Member
hoe lang de rook blijft hangen hangt af van de soort rook dat je er in giet,
bv "JEM" zal veel langer blijven hangen dan bv een wit product....
uiteindelijk gaat het wel weg gaan, maar kan wel eindje duren :)

ik heb ier nen rookmelder hangen, en die heeft daar precies nog nooit op gereageerd ... maar mss zijn de batterijen ook plat :)

ferre

Legacy Member
heb hem hier op men kamer getest, ge hebt wel beke ventilatie nodig als ge de rook weg wilt. blijft redelijk lang hangen :)

10 liter vloeistof zit erbij, 35€

Flipkikker

Legacy Member
sebastos zei:
waarom wilt ge rookdetector in u kamer hebben :wtf:

nogal logisch hé, ik heb geen zin om mijn materiaal op te zien fikken en zeker al mijn kamer zelf niet :eek:
er hangt er ook 1tje in onze woonkamer, en in onze keuken...

@Ferre: ik zal nog eens overwegen of ik eventueel een rookmachine aankoop, maar ik vrees dat het nog minstens een maand of 2 kan/zal duren wegens geldgebrek en: rook zonder licht is ook maar flauw hé... :p
(een paar blacklights en ledspots op mijn kamer zijn niet echte de moeite om een rookmachine bij te betrekken)

ferre

Legacy Member
Flipkikker zei:
nogal logisch hé, ik heb geen zin om mijn materiaal op te zien fikken en zeker al mijn kamer zelf niet :eek:
er hangt er ook 1tje in onze woonkamer, en in onze keuken...

@Ferre: ik zal nog eens overwegen of ik eventueel een rookmachine aankoop, maar ik vrees dat het nog minstens een maand of 2 kan/zal duren wegens geldgebrek en: rook zonder licht is ook maar flauw hé... :p
(een paar blacklights en ledspots op mijn kamer zijn niet echte de moeite om een rookmachine bij te betrekken)


ik kan u der nog ne minimoon lichteffect bijdoen ook :)

sebastos

Legacy Member
wow nee kbedoel rookmachien :p
is da ni gevaarlijk voor in u kamer te zetten

Flipkikker

Legacy Member
ferre zei:
ik kan u der nog ne minimoon lichteffect bijdoen ook :)

dit wordt interessanter :D

goh, als ge dit niet verkocht krijgt, dan doe ik over een week of 2-3 mss wel een bod
kwestie van u geen valse hoop te geven, want nu heb ik geen geld over wegens verjaardagsfuif die ik volgende week geef, maar daarna zal ik terug geld over hebben (hoop ik toch) en kan ik de aankoop overwegen...

anders stuurt ge mij dan maar een pmke in de loop van maart, ofwel zal ik er 1tje sturen, zien wel...
hopelijk vind ge zelf een koper nu ;)

toch al bedankt voor de info ook :)

Flipkikker

Legacy Member
sebastos zei:
wow nee kbedoel rookmachien :p
is da ni gevaarlijk voor in u kamer te zetten

gevaarlijk? :oink:

hoezo?
als ge goeie rookvloeistof gebruikt zal dit normaalgezien niet irriterend werken op ogen en luchtwegen denk ik :s

sebastos

Legacy Member
ja kbegrijp wel da ge da voor een optreden gebruikt maar waarom nu in u kamer

Sabe

Legacy Member
gij zijt toch echt fier op u kamer e kikker :p
das nu toch overal dat ge die foto's zet xD

w00p

Legacy Member
Ik ga wel akkoord met sebastos, wrom in godsnaam wilt ge in uw eigen kamer mist maken? :p

Flipkikker

Legacy Member
Sabe zei:
gij zijt toch echt fier op u kamer e kikker :p
das nu toch overal dat ge die foto's zet xD

shit, valt het zo op? :$

:p
maar kben der idd fier op :)
genoeg werk ingestoken ook, maar zijt mor gerust, kga binnenkort es nieuwe foto's nemen denk ik (heb nieuwe naaldjes :ironic: :D)

tot zover deze offtopic en gratis upje

steven2goossens

Legacy Member
rookmachien + 10 l vloeistof + minimoon > €35

Afgehaald aan station antwerpen?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan