Archief - Tuinfuif gogo!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

bangalord

Legacy Member
oooh ik dacht da ge bedoelde ...euh:eek: (in iedergeval da ni ) da ja lol da ik ga ik ni doen ze , jeez trouwens het is buite ofzo he of in uw garage ofzo ik heb geen zaken in uw huis en zo. Da moete afblijve , beke drinke ok ma weet wa ge zegt en doe he .Het is uw fuif en da moete altyd , respecteren he .
In iemand zen huis gaan zeiken wtf :eek: , dan zeide toch ni normaal he , zat of ni .
En wa heeft da te maken met uw vrienden leg me da es uit .
Lees es opnieuw , ge zegt eigelijk da haar vriende zatlappen zijn , da vinde zelf ook ni plezant he.
groeten Bangalord.

bangalord

Legacy Member
zoiet is fun , heb da zelf ook met kamerade zoiet gedaan en was dikke fun zolang ga ni vergeet da da zeit om u normaal te amuzere . en ik kan fanatiek zijn als da verkeerd over komt srr .
en stop da geflame hie , iemand wil voor zijn verjaardag een fuif houde , top, en durft ze nog zegge da (als ge normaal doe denk ) ge michien moogt afkome .Eerlijk ik weet ni of ik da durf ze .

Jaws

Legacy Member
DjProbe zei:
² ^^
anyway, zoals gezegd op msn, technics worden wellicht moeilijk ... :oink:
ge kunt beter superoems meebrengen ;)

(kwestie van de sfeer er in te houden :p)

w00p

Legacy Member
Ik wil wel komen en mijn zielige platencollectie meenemen!
Lijkt me wel vet zo een namiddagje naar avondje alleen maar goede setjes en e klapke doen met jullie allemaal. :applause:
(zorg wel voor naamkaartjes met de forumnamen en deronder de echte namen!)
BTW: mijn roots zijn uit roeselare, dus als je wil kan ik west-vlaams faken! :D
Kheb alleszinds geen moeite om het te verstaan...

JackM

Legacy Member
alsek mag willek gerust wel trachten mee te komen feesten ze :)
kheb wel niks van platen meer :( en men dj skill lijken ook echt nergens meer op :x

TRFluffy

Legacy Member
past maar op of de geldwolven van sabam saboteren uw feestje ...:p

DjProbe

Legacy Member
Jaws zei:
ge kunt beter superoems meebrengen ;)

(kwestie van de sfeer er in te houden :p)


ik weiger die te kopen :cool:
nee, echt, technics aantal gaat hier de lucht in :)
binnenkort 8 :p
super oem komt hier nie binnen :evil:

w00p

Legacy Member
Ok, dit gezegd zijnde, laten we trouwens alle setjes opnemen en ze op een compilatieCD'ke branden voor alle aanwezigen die er eentje willen?
30 cent voor het cd'ke? :unsure:

Jaws

Legacy Member
w00p zei:
Ok, dit gezegd zijnde, laten we trouwens alle setjes opnemen en ze op een compilatieCD'ke branden voor alle aanwezigen die er eentje willen?
30 cent voor het cd'ke? :unsure:
als we ze nu allemaal gewoon in het mixforum zetten :unsure:

Flipkikker

Legacy Member
LexiC zei:
en als ik hierop ook een dom mopje maak, krijg ik dan ook problemen? :)

maak eerst dat mopje, dan zien we wel of jij een persoonlijk probleem hebt :evil:

edit:

toch nog een "nuttige" bijdrage van mij:

als ik kan dat weekend zal ik zeer waarschijnlijk afkomen, kzal mss es zien om mijn materiaal mee te doen (Ecler Nuo 5 + 2*Synq Xtrm-1 met Ortofon Concorde DJ S), als het materiaal tenminste voldoet aan iedereen hun eisen? :unsure:
(aangezien ik dan mijn voorlopig rijbewijs al zal hebben en zonder begeleider op weg mag kan ik dat al makkelijker meesleuren dan vorige keer op de trein :oink: )

mijn vriendin zou blijkbaar ook wel meewillen, hoewel ze niemand kent, dus hopelijk zal het sociaal contact onderling wa vlotten :p

grtz Flipkikker

SaKT

Legacy Member
mannekes toch :p
zuivert die thread ier gewoon ff ;)
Tis toch normaal da ze zegt da het daar geen feest is waar ge u poepeloere zat moogt drinke.."drink met mate" is volgens mij haar boodschap..
Iedereen heeft zijn eige regels thuis..als ge daar probleme mee hebt, post dan gewoon niets want de kans da de persoon in kwestie er op ingaat is groot en dan is de kans da den andere der weer op ingaat weer groter..zo komde in een vicieuze cirkel terecht..zoas nu.
Ik DENK da haar doel voor da feestje gewoon is om elkaar wa beter te leren kennen en wa leute te maken, ni meer ni minder.

Addow

Legacy Member
Ik heb eens flink huisgehouden in deze topic wat betrof pure spam en af en toe een discussietje ertussen.

Wat betreft de Djack/Babsken-discussie, wil ik nog een woordje placeren:
Ik heb gisteren een onderhoud met Djack gehad om eens flink te weten hoe de vork aan de steel zit, en gans de story is niet over 1 nacht ijs gegaan.
Alvorens oordelen te vellen moet je eerst wel de situatie kennen, eh makkers!

Om even concreet te zijn: er is in 't verleden iets misgelopen tussen Djack & Babsken, dat zowel op irc/msn als forum wel eens tot geschillen leidt, daar willen we vanaf nu komaf mee maken. Djack heeft een tijdelijke ban aan zijn been (omwille van zijn usernotes o.a, het was niet zijn proefstuk spijtig genoeg), en Babsken zullen we gewoon op veilige afstand van Djack houden, om toekomstige conflicten te vermijden :p


Anywayz, laat ons gewoon on topic verderpleuren hier, niets aan de hand, let this party started...

Tah_b00nz0r

Legacy Member
Addow zei:
Ik heb eens flink huisgehouden in deze topic wat betrof pure spam en af en toe een discussietje ertussen.

Wat betreft de Djack/Babsken-discussie, wil ik nog een woordje placeren:
Ik heb gisteren een onderhoud met Djack gehad om eens flink te weten hoe de vork aan de steel zit, en gans de story is niet over 1 nacht ijs gegaan.
Alvorens oordelen te vellen moet je eerst wel de situatie kennen, eh makkers!

Om even concreet te zijn: er is in 't verleden iets misgelopen tussen Djack & Babsken, dat zowel op irc/msn als forum wel eens tot geschillen leidt, daar willen we vanaf nu komaf mee maken. Djack heeft een tijdelijke ban aan zijn been (omwille van zijn usernotes o.a, het was niet zijn proefstuk spijtig genoeg), en Babsken zullen we gewoon op veilige afstand van Djack houden, om toekomstige conflicten te vermijden :p


Anywayz, laat ons gewoon on topic verderpleuren hier, niets aan de hand, let this party started...

zo ga ik ook akkoord ^^ tis idd zoals ge zegt da zo de situatie al was mjah ni iedereen wist ervan :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan