Sabe
Legacy Member
Net zoals gisteren wordt er deze avond weer vollop gedraaid door verschillende dj's. Gisteren hadden we een mooie opening met Desperatozz, opgevolgd door mij en afgesloten door Zjerre (boonzor).
Line up voor vandaag:
19u - 20u: Ticey Thames (minimal)
20u - 21u: Zjerre (groove)
21u - 22u: Emtho_ (dnb)
Als er nog iemand zich geroepen voelt om na Emtho_ te draaien ?
Laat ons iets weten.
We gaan zoveel mogelijk djs aan de beurt laten tot en met 30 december.
Elke dag zolang het mogelijk is
Join us @ IRC #T-Spirit @ Quakenet
Listen (Winamp) : http://www.t-spirit.be/v3/listen/listen.pls
Listen (Wind Media) : http://www.t-spirit.be/v3/listen/listen.asx
Line up voor vandaag:
19u - 20u: Ticey Thames (minimal)
20u - 21u: Zjerre (groove)
21u - 22u: Emtho_ (dnb)
Als er nog iemand zich geroepen voelt om na Emtho_ te draaien ?
Laat ons iets weten.
We gaan zoveel mogelijk djs aan de beurt laten tot en met 30 december.
Elke dag zolang het mogelijk is

Join us @ IRC #T-Spirit @ Quakenet
Listen (Winamp) : http://www.t-spirit.be/v3/listen/listen.pls
Listen (Wind Media) : http://www.t-spirit.be/v3/listen/listen.asx







Feeestje !!!