.eX3 zei:
wilde toch koste wat kost beginne --> koop u dan ineens "super"oems (citronic, bst, synq ....) maar gene jb sys of skytec ge gaat ze snel wille weg doen (allé das wa ik heb ervaren)
FOUT!
Gvd, :doh: wanneer gaat diene zever eindelijk stoppen van, koop u in 1x SuperOEM, JB-sys is slecht!!!!
Ik heb hier 2 Stantons en 1 JB MX4 (3jaar oud 2de hands gekocht!).
Nog geen! problemen mee gehad (alleen krakende faders wat normaal is), in dit halve jaar dat ik ze nu al heb.
Ik heb bewust deze keuze gemaakt omdat ik 15 jaar ben, en het gewoon niet te doen is om zooveel te sparen in 1x. Ik ga 1x in de maand naar de platenwinkel waar ik dan buitenkom met +- 5 platen per keer.
Moest ik die SuperOEM gekocht hebben, zou ik daarvoor gewoon geen geld hebben, en zat ik hier met men "pro" materiaal, waar ik niks mee kon aanvangen!
Ik breid wel uit wanneer ik geld verdiend heb met vakantiewerk etc,...
Maar om zo JB-sys neer te halen etc :naughty: .
ps: no personal offence e
srry voor de offtopic!
ontopic:
www.aboutdj.nl, hiervan heb ik al veel geleerd, vooral véél lezen, zelf keuzes maken.
Hoeveel geld heb ik, hoeveel geld wil ik overhouden voor vinyl (veergeet de koptelefoon niet!).
Hoe ver wil ik hierin gaan ?
....
Greetz,