Archief - waar dj materiaal kopen ben van antwerpen.

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

barbarian

Legacy Member
welke dingen raden julie mij aan voor draaitafel, mengpaneel etc te gaan halen . liefst niet te duur? is voor eerste draaitafel na ik van die hercules dj vanaf wil stappen en op echte vinyl wil draaien en weet het technics super draaitafels maar wil beetje budgetair blijven

skampy

Legacy Member
In Antwerpen zijt ge basically genegerd, geen serieuze dj winkels. Er is bij mijn weten alleen Arton, ma die suckt.

Probere eens te geraken tot bij Keymusic in St-Niklaas, daar hebben ze wat meer verstand van dj materiaal.

Canniball

Legacy Member
kunde best gwn bestelle e..
in new-line
of nog beter: in duitsland

ps barbarian: sticky's zijn er ni vor niks.. der sta echt veel goeie info in..

Miesjel

Legacy Member
Sowieso niet in België kopen. Bestel in Duitsland, die prijzen zijn stukken lager en voor de verzending moet je het niet laten...

Anoniem09

Legacy Member
www.evsystems.be

Super winkel met super goede prijzen (meestal beter als new-line) en zeer goede service + verzending gratis over heel belgie als aankoop boven de 300€ is.

Ik bestel daar altijd en laat dat bij mij thuis leveren. Volgende dag staat dat al perfect aan mijn deur altijd :)

.eX3

Legacy Member
skampy zei:
In Antwerpen zijt ge basically genegerd, geen serieuze dj winkels. Er is bij mijn weten alleen Arton, ma die suckt.

Probere eens te geraken tot bij Keymusic in St-Niklaas, daar hebben ze wat meer verstand van dj materiaal.

FOUT

ge hebt idd den arton, ge hebt de velleman (zelfde straat iets verder) ge hebt den tandy, ge kunt een deel van u gear in de USA import kopen en ge had den LNC maar is gestopt wegen te veel concurrentie van de velleman

den arton is goed voor techniks, rodec, gemini maar verkoopt bvb genen ecler

de velleman verdeeld zoals den tandy (merksem btw) skytec en dealt ook in stanton en jb sys. op aanvraag kunde ook ecler krijge

den tandy verkoopt uitsluitend skytec en als ge voor 5 euro koopt krijgde ne gratis catalogus

voor beginner is de velleman goed aan te raden,
als ge de meir afwandeld richting de Q ice cube :D slaat ge opt einde van de meir rechts af (sint katelijne vest) ge loopt op uwe rechterkant vrij veel audio winkels voorbij en ik denk na de 2e lichten vinde de velleman terug.
ge kunt het herkennen aan de HUGE techniks lichtreclame/uithangbord.
em heeft imo veel keus (en ook die zelfde catalogus zoals in den tandy)

edit:

my advice ... begin er niet aan het is een extreem dure hobby

wilde toch koste wat kost beginne --> koop u dan ineens "super"oems (citronic, bst, synq ....) maar gene jb sys of skytec ge gaat ze snel wille weg doen (allé das wa ik heb ervaren), wilde toch goedkoper koop u dan direct drive tts

Pana

Legacy Member
Miesjel zei:
Sowieso niet in België kopen. Bestel in Duitsland, die prijzen zijn stukken lager en voor de verzending moet je het niet laten...

En je helpt er gelijk de Belgische economie een stukje mee naar de kloten.

.eX3

Legacy Member
ik heb btw alles in antwerpen gekocht (behalve men ecler die komt uit belgisch limburg)

Arcko_Drazen

Legacy Member
New-Line 4 ever (www.new-line.nl)

technics goe? louter >>> technisch <<< is OEM beter (sync xtrm-1, ...), en goedkoper als technics. Dus als je budgettair wilt werken: OEMs kopen. Voor 700 euro hedde 2 OEMS, technicssen kosten 1000 euro vaan 2 zeker?

Arcko Drazen

PBO

Legacy Member
Decade zei:
En je helpt er gelijk de Belgische economie een stukje mee naar de kloten.

tot zover deze enorm grote bijdrage aan het topic :unsure:

on topic: online kunde best in duitsland kopen, wilde toch persé in België blijven, er zijn winkels zat in antwerpen: 4 (of meer zelfs denk ik) op de Katelijnevest (aan de meirbrug) alleen al :) ge moet wel oppassen da ge u goe informeert, want die mannen denken voornamelijk aan hun portefeuille ;) (alé, das toch mijn ervaring)

CFK

Legacy Member
.eX3 zei:
my advice ... begin er niet aan het is een extreem dure hobby
omg... dit is voor mij nu al de domste quote van 2006!
die kerel vraagt raad, moest ge nu nog beginnen kakken dat jb systems zuigt en van die toestanden... OK maar dat ge zo iets zegt
hij weet duidelijk waar hij aan begint, want hij wil van de hercules console afstappen en echt gaan draaien, wss ligt het hem wel, en als draaien u ligt dan maakt da niet uit of het duur is of niet, ge hebt er alles voor over, trust me!

Pana

Legacy Member
PBO zei:
tot zover deze enorm grote bijdrage aan het topic :unsure:

T was geen bijdrage, het was een opmerking.

Als je toch goedkoop wil shoppen in Belgie, ga dan idd naar Pro Industries (Prijzen op site zijn wel niet altijd even recent, dus best mailen).

Canniball

Legacy Member
barbarian:
ik ben net zoals zei eerst begonnen met hercules console,
da is eigelijk alles behalve écht draaie
ik heb gwn 2 Reloops 4000 gekocht en een simpele JBsystems premium gekocht
dees is gwn een aanrader om mee te beginne + ni te duur zodat je 'veel' in vinyls kunt steken :)

succes

Bartel

Legacy Member
.eX3 zei:
wilde toch koste wat kost beginne --> koop u dan ineens "super"oems (citronic, bst, synq ....) maar gene jb sys of skytec ge gaat ze snel wille weg doen (allé das wa ik heb ervaren)

FOUT!

Gvd, :doh: wanneer gaat diene zever eindelijk stoppen van, koop u in 1x SuperOEM, JB-sys is slecht!!!!
Ik heb hier 2 Stantons en 1 JB MX4 (3jaar oud 2de hands gekocht!).
Nog geen! problemen mee gehad (alleen krakende faders wat normaal is), in dit halve jaar dat ik ze nu al heb.
Ik heb bewust deze keuze gemaakt omdat ik 15 jaar ben, en het gewoon niet te doen is om zooveel te sparen in 1x. Ik ga 1x in de maand naar de platenwinkel waar ik dan buitenkom met +- 5 platen per keer.
Moest ik die SuperOEM gekocht hebben, zou ik daarvoor gewoon geen geld hebben, en zat ik hier met men "pro" materiaal, waar ik niks mee kon aanvangen!
Ik breid wel uit wanneer ik geld verdiend heb met vakantiewerk etc,...
Maar om zo JB-sys neer te halen etc :naughty: .
ps: no personal offence e ;)

srry voor de offtopic!

ontopic: www.aboutdj.nl, hiervan heb ik al veel geleerd, vooral véél lezen, zelf keuzes maken.
Hoeveel geld heb ik, hoeveel geld wil ik overhouden voor vinyl (veergeet de koptelefoon niet!).
Hoe ver wil ik hierin gaan ?
....


Greetz,

gunnie

Legacy Member
als den topic starter zijn budget nu eens zegt, dan kunnen de mensen hier al greichter antwoord geven :)

ikzelf heb vrijwel nooit problemen gehad met JB, garantie van hun is ook super imho

wilde gewoon OEMS ipv Super oems kunde evengoed de JB Q30 in overweging nemen.

gunnie

Legacy Member
dunno zei:
@ topicstarter: Toch al aan versterker+2 boxen gedacht?

why zou die nu direct geld steken in een versterker en 2 speakers, ge kunt een mixer aan bijna elke stereoketen hangen en desnoods aan uwe pc

Plut0r

Legacy Member
gunnie zei:
als den topic starter zijn budget nu eens zegt, dan kunnen de mensen hier al greichter antwoord geven :)

ikzelf heb vrijwel nooit problemen gehad met JB, garantie van hun is ook super imho

wilde gewoon OEMS ipv Super oems kunde evengoed de JB Q30 in overweging nemen.
kheb 2 jb Q30 1 maandje oud kunnen kopen voor 300 eurokes ;)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan