LeSec
Legacy Member
June zei:Ja, ebt op de trein nog tegen roelerhond gezegt. Dat'k wel wou vragen maar miss zou ge u aangevallen voelen ofzo en ik dus maar beter mijn mond hield =D
idd ge weet maar nooit met die op-marrokanen lijkende mensen hé
VUILE RACIST!

teka had al zoiets proberen te vragen
)

)

ad:
