Archief - wat hebben we geleerd. [après-Gent-Meeting]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

LeSec

Legacy Member
June zei:
Ja, ebt op de trein nog tegen roelerhond gezegt. Dat'k wel wou vragen maar miss zou ge u aangevallen voelen ofzo en ik dus maar beter mijn mond hield =D

idd ge weet maar nooit met die op-marrokanen lijkende mensen hé :unsure:


VUILE RACIST! :tongue:

feral

Legacy Member
June zei:
Ja, ebt op de trein nog tegen roelerhond gezegt. Dat'k wel wou vragen maar miss zou ge u aangevallen voelen ofzo en ik dus maar beter mijn mond hield =D


maja ze waren u al voor :p teka had al zoiets proberen te vragen :p


met "ja ge stoort u toch nie met speciale uitspraken hier " :p

VDCNathan

Legacy Member
Wat ik en pantera hebben geleerd:
  • West-Vlamingen zijn onverstaanbaar
  • Limburgers zijn verstaanbaar
  • Sommige zwammers zijn zuipschuiten
  • Fritten in Gent zijn lekker ( :unsure: )
  • Treinen komen niet aan om 13:08, ze vertrekken dan
  • Dahmer heeft smaak: Hij dronk Hoegaarden ( :D )
  • Obi wilt niet trakteren aan de groep
  • Hij is ook lui
  • Voor de rest kunnen wij ons (nog) niets herinneren
  • Dat Gavin ook smaak heeft, doch zagen wij hem geen Hoegaarden drinken


Wij wensen geen namen te noemen :unsure:

June

Legacy Member
Wat ik heb geleerd

* Poken doet pijn ( Ja, zeer, ja !! :angry: )
* Roelerhond is verlegen =D
* Pollet is gestoord ^^ ( Vis_bas ook -_- )
* Gavin is passief en haat kerkklokken
* Dat bedelaars het leuk vinden om op mij af te komen stormen
* Ilke echt mini is ( maar schattig ^^ )
* Obi grote handen heeft :o
* Ene jongen wel koele krulletjes had =D

VDCNathan

Legacy Member
June zei:
* Ene jongen wel koele krulletjes had =D
You would mean, Pantera :p

Denk ik :unsure:

Dien ene da me mij vertrok toch hè? :)


Pantera zegt:
ben toch van plan ze binnekort af te doen denk ik :|

PolletPoulet

Legacy Member
da was die voze café uitbater :rofl:

//edit: wat ik ook nog geleerd heb is dat het verkeer in Gent niet eens naar de zwakke weggebruiker kijkt!

Smashy

Legacy Member
June zei:
Wat ik heb geleerd

* Poken doet pijn ( Ja, zeer, ja !! :angry: )
* Roelerhond is verlegen =D
* Pollet is gestoord ^^ ( Vis_bas ook -_- )
* Gavin is passief en haat kerkklokken
* Dat bedelaars het leuk vinden om op mij af te komen stormen
* Ilke echt mini is ( maar schattig ^^ )
* Obi grote handen heeft :o
* Ene jongen wel koele krulletjes had =D
poken kan idd pijn doen.....ma geen thx voor mij toen ik je wa verdedigde :sad:
& die bedelaar....twijfel of em echt kwam bedele ze :p z'n hand was zo...dno :p

Gavin

Legacy Member
PolletPoulet zei:
da was die voze café uitbater :rofl:

//edit: wat ik ook nog geleerd heb is dat het verkeer in Gent niet eens naar de zwakke weggebruiker kijkt!

of gij zo lomp zijt tegen diene auto aan te schuren :lol:

June

Legacy Member
VDCNathan zei:
You would mean, Pantera :p

Denk ik :unsure:

Dien ene da me mij vertrok toch hè? :)


Pantera zegt:
ben toch van plan ze binnekort af te doen denk ik :|


NEEEEEEEEEEEEE, niet af doen =(
Krulletjens zijn mooohoooi !!


@ dahmer : Kwil ni weten waar zijn hand was -_-
@ aod : Hihi, lof joe toe meid =D
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan