Archief - Nokia Lumia series

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Crunchy

Legacy Member
Heb toch een keuze gemaakt,en mijn rode Lumia 920 is besteld bij Vandenborre.Normaal rond 1 Februari 2013 levering.:D

Zavantas

Legacy Member
Crunchy zei:
Ben nog aan het twijfelen tussen 820 en 920.
Test van 820 bekeken,en het spijtige van deze is dat men alleen kan draadloos opladen met een matte cover ipv met een blinkende.
Hier kan men test bekijken==>Nokia Lumia 820 review (Dutch) - YouTube

Je kan de covers achteraf steeds veranderen. Wil je dus later een matte of een blinkende cover kan je die gewoon extra aanschaffen.
En vandaag heeft Nokia bekend gemaakt dat je via een 3D printer je eigen covers kan printen... Ik zou dus niet twijfelen.
Heb beide toestellen reeds gebruikt (gele 820 en witte 920) en vond die 820 eigenlijk leukste van beide...

Vandalize_

Legacy Member
Waar kan ik de 920 al vinden in België ?
krefel, vandeborre en allo telecom niets.

Begint wel beetje tegen te steken :doh:

ikke123456

Legacy Member
Zijn er eigenlijk al landen waar de Nokia lumia 620 beschikbaar is?

En iemand al enig idee wanneer deze in België zou beschikbaar zijn? Is dit nog in februari of eerder mei ofzoiets?

Vandalize_

Legacy Member
ikke123456 zei:
Zijn er eigenlijk al landen waar de Nokia lumia 620 beschikbaar is?
En iemand al enig idee wanneer deze in België zou beschikbaar zijn? Is dit nog in februari of eerder mei ofzoiets?

Quote van Nokia België:
Hey, daar is momenteel (nog) geen exacte datum voor bekend. Van zodra we hier meer info over hebben, kom je het zeker te weten via deze pagina!


Ik heb gelezen dat de Lumia 920 weeral vertraagd zou zijn, verplaatst naar einde februari.
Volgens mijn weten heeft Nokia gezegt dat deze begin januari uitkomt, dan verlaat naar eind januari & nu naar eind februari ?!
In nederland is net hetzelfde verhaaltje.
Ook online zijn er wachtijden van 6 tot 8 weken.

Op de site van Vandeborre staat word verwacht 15-2, hopelijk is dit wat correct.
Zelfs de officiële Nokia store weet van toeters of bellen wanneer ze deze binnenkrijgen.

Z'on succes hadden ze zeker niet verwacht bij Nokia, maar ik begin het wachten meer als beu te worden :baard:

yaris

Legacy Member
Damn nog zo lang. Ik mag van het werk een smartphone kiezen en ik wil echt de lumia 920 ... nog zolang wachten ... man man man

Binoshi

Legacy Member
Bij the phonehouse eens horen? Een kerel op wp7.nl heeft bij een Phonehouse naar de andere winkels gebeld en blijkbaar bleken er nog 77 920's verspreid te zijn over hun filialen... en anders een bezoekje brengen aan Frankrijk of Duitsland. (De taal wordt toch in het begin ingesteld dus maakt niet uit waar je hem koopt)

Stancke

Legacy Member
Bij mijn weten heeft TPH ze niet in Belgie. Zelfs nog geen 820 in stock...

Binoshi

Legacy Member
Stancke zei:
Bij mijn weten heeft TPH ze niet in Belgie. Zelfs nog geen 820 in stock...

Probeer dan eens Frankrijk? (of desnoods nederland (zeeuws vlaanderen?) zover is brugge daar niet van af

Stancke

Legacy Member
Ik heb op dit moment geen 820 nodig hoor, prijs is te hoog. Ik heb gewoon inside information.

Misterblort

Legacy Member
Alle de Lumia 920 dan maar besteld :) 11 februari zoukem moeten hebbe volgens Coolblue

Binoshi

Legacy Member
Vraagje... worden jullie lumia's ook warm als je bvb 10 minuten de nokia city lens gebruikt...
Heet wordt ie wel niet maar hij voelt wel warmer aan dan ervoor als ik hem terug steek in men broekzak

Vandalize_

Legacy Member
Vandaag nog eens Makro & Mediamarkt bezocht, bij beiden stond de 820 te koop.
Maar nog niets van de 920 :naughty:

Bij Alternate.nl staat trouwens de witte mometeel in stock :-)
Jammer genoeg wil ik de zwarte.

Binoshi

Legacy Member
Vandalize_ zei:
Vandaag nog eens Makro & Mediamarkt bezocht, bij beiden stond de 820 te koop.
Maar nog niets van de 920 :naughty:

Bij Alternate.nl staat trouwens de witte mometeel in stock :-)
Jammer genoeg wil ik de zwarte.

920 = eind februari pas
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan