bastian
Legacy Member
ik heb pas mijn pc geformatterd, omdat ik beide partities wou formatteren installeerde de stup per ongeluk op de d schijf waarna ik een reboot heb gedaan en gewoon op de c partitie heb geinstalleerd, maar nu blijkt dat ik tijdens het opstarten altijd 2 besturingssystemen heb staan, heb de d dan geformatterd (in windows van c) maar het blijft er staan, is er een oplossing voor?