GoTTy
Legacy Member
yo, kheb al een tijdje veel spyware en ik wou vandaag adaware eens laten scannen.
Na een minuutje kreeg ik foutmelding dat windows zou heropstarten, zo kan men pc nie gescand worden en kan ik niks verwijderen
screenshot: http://users.pandora.be/gotchaownz/adaware.JPG
Na een minuutje kreeg ik foutmelding dat windows zou heropstarten, zo kan men pc nie gescand worden en kan ik niks verwijderen
screenshot: http://users.pandora.be/gotchaownz/adaware.JPG


mor erm.. het kan idd sasser of blaster zijn maar er is ook een nieuw "spelement" uit (geen virus of whatever) en heeft hetzelfde effect gelijk blaster/sasser 