An!m0
Legacy Member
Ik heb zonet een filmke gemaakt van een game (cs als je't echt wil weten), maar nu heb ik het opgeslaan, en in totaal is het 308MB gróót 
De bedoeling was oorspronkelijk om het op het web te zetten als een soort 'promo-movie', maar kheb al gemerkt dat anders mense maar een kleine 28MB hebbe voor zulk filmpje? Met welk programma kan ik mijn film best verklienen? Of welke settigns gebruik ik best in m'n adobe premiere? Grtz (info: adobe premiere 6.5) ciao

De bedoeling was oorspronkelijk om het op het web te zetten als een soort 'promo-movie', maar kheb al gemerkt dat anders mense maar een kleine 28MB hebbe voor zulk filmpje? Met welk programma kan ik mijn film best verklienen? Of welke settigns gebruik ik best in m'n adobe premiere? Grtz (info: adobe premiere 6.5) ciao
ciao