Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

als dat nog is voorvalt , gwn cookies wegdoen , had dat probleem ook , en refreshen werkt dus ni heskullbasher25 zei:den enen keer wel den andere keer niet
alst niet lukt gewoon es refreshen dan zou et wel moeten gaan
ik zit met andere miserie, kan niet meer inloggen op de newspage (hele tijd foutieve login en ik weet zeker dat m'n gegevens juist zijn) en op het forum wordt ik iedere uitgelogd, zelfs al staat "remember me" aan, op andere fora hebbek da niet, enkel hier, kwordt automatisch uitgelogd alsek het venster sluit, das nu al een tijdje zo
edit: en 2 seconden nadat ek dit post merk ik dat ik weer kan inloggen
miljaar gunder werkt rap![]()
tis eel raar
aahzodJeez zei:Dat van die cookies ligt gewoon aan 't feit dat er een servermove is geweest (vandaar dat de S2B melding op het forum ineens is verdwenen) en de nieuwe cookies conflicteerden met de oude. Het probleem van de newspage zou ook wel eens daaraan kunnen liggen.
NeFerMeTu zei:Dat heb ik ook, safari is nie bepaald een snelle browser heb ik gemerkt.![]()