Archief - apple safari

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

cabel men

Legacy Member
hallo , heeft iemand dit probleem ook ?? ik wil met safari naar games.telenet.be gaan en het scherm blijft gwn zwart maar ik zie wel de banner bovenaan , nu doe ik het met firefox en daar werkt alles prima??!! iemand een idee??

skully25

Legacy Member
den enen keer wel den andere keer niet

alst niet lukt gewoon es refreshen dan zou et wel moeten gaan

ik zit met andere miserie, kan niet meer inloggen op de newspage (hele tijd foutieve login en ik weet zeker dat m'n gegevens juist zijn) en op het forum wordt ik iedere uitgelogd, zelfs al staat "remember me" aan, op andere fora hebbek da niet, enkel hier, kwordt automatisch uitgelogd alsek het venster sluit, das nu al een tijdje zo

edit: en 2 seconden nadat ek dit post merk ik dat ik weer kan inloggen
miljaar gunder werkt rap :D

cabel men

Legacy Member
skullbasher25 zei:
den enen keer wel den andere keer niet

alst niet lukt gewoon es refreshen dan zou et wel moeten gaan

ik zit met andere miserie, kan niet meer inloggen op de newspage (hele tijd foutieve login en ik weet zeker dat m'n gegevens juist zijn) en op het forum wordt ik iedere uitgelogd, zelfs al staat "remember me" aan, op andere fora hebbek da niet, enkel hier, kwordt automatisch uitgelogd alsek het venster sluit, das nu al een tijdje zo

edit: en 2 seconden nadat ek dit post merk ik dat ik weer kan inloggen
miljaar gunder werkt rap :D
als dat nog is voorvalt , gwn cookies wegdoen , had dat probleem ook , en refreshen werkt dus ni he :( tis eel raar
:wtf:

dJeez

Legacy Member
Dat van die cookies ligt gewoon aan 't feit dat er een servermove is geweest (vandaar dat de S2B melding op het forum ineens is verdwenen :p) en de nieuwe cookies conflicteerden met de oude. Het probleem van de newspage zou ook wel eens daaraan kunnen liggen.

cabel men

Legacy Member
dJeez zei:
Dat van die cookies ligt gewoon aan 't feit dat er een servermove is geweest (vandaar dat de S2B melding op het forum ineens is verdwenen :p) en de nieuwe cookies conflicteerden met de oude. Het probleem van de newspage zou ook wel eens daaraan kunnen liggen.
aahzo
seg , nog een vraagske ook me safari , edde gelle da ook da als ge een reply wilt doen zoda die smily's traag bewegen en ook het typen traag gaat , zo precies lag , of zou dat aan mijn computer liggen??!!

NeFerMeTu

Legacy Member
Dat heb ik ook, safari is nie bepaald een snelle browser heb ik gemerkt. :)

skully25

Legacy Member
NeFerMeTu zei:
Dat heb ik ook, safari is nie bepaald een snelle browser heb ik gemerkt. :)

ik heb dit enkel voor als ik in het "post reply" venster zit, als ik gewoon topics overloop is er geen vertraging, en weer is dit enkel op games.telenet dat ik vertraging waarneem, op andere fora heb ik daar geen last van, dus denk niet zo zeer dat het aan den browser zelf ligt

NeFerMeTu

Legacy Member
Er nog eens opgelet, idd vooral bij het posten.
Als ik nu die quick reply doe, is er geen probleem, maar in dat groot kader met de smileys erbij wel.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan