Private_BE
Legacy Member
Hallo iedereen,
Mijn vriendin haar PC heb ik pas moeten formateren. Omdat ze geen cd's had heb ik dus zelf mijn eigen Vista genomen.
Nu is er wel een probleem met de overige drivers. Zo werkt haar ingebouwde webcam nietmeer en haar knopjes van het toetsenbord weigeren mee te werken.
Dus ik ben beginnen te zoeken naar Vista drivers, maar zelfs op de officiële website kan ik enkel een "manual" downloaden.
Kan iemand mij helpen, want er staat ook niet op welk merk van webcam dat is.
Greetzz
Private
Mijn vriendin haar PC heb ik pas moeten formateren. Omdat ze geen cd's had heb ik dus zelf mijn eigen Vista genomen.
Nu is er wel een probleem met de overige drivers. Zo werkt haar ingebouwde webcam nietmeer en haar knopjes van het toetsenbord weigeren mee te werken.
Dus ik ben beginnen te zoeken naar Vista drivers, maar zelfs op de officiële website kan ik enkel een "manual" downloaden.
Kan iemand mij helpen, want er staat ook niet op welk merk van webcam dat is.
Greetzz
Private