Archief - Asus X53 Series (ingebouwde Webcam driver)

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Private_BE

Legacy Member
Hallo iedereen,

Mijn vriendin haar PC heb ik pas moeten formateren. Omdat ze geen cd's had heb ik dus zelf mijn eigen Vista genomen.

Nu is er wel een probleem met de overige drivers. Zo werkt haar ingebouwde webcam nietmeer en haar knopjes van het toetsenbord weigeren mee te werken.

Dus ik ben beginnen te zoeken naar Vista drivers, maar zelfs op de officiële website kan ik enkel een "manual" downloaden.

Kan iemand mij helpen, want er staat ook niet op welk merk van webcam dat is.


Greetzz

Private

Exit

Legacy Member
tja, op de asus site zullen die allemaal wel (moeten) staan hoor.

kijk onderaan op de laptop voor de volledig type nr
Code:
  X53  	   
X53Ka  	   X53Ke  	   X53L
X53Q 	X53Sa 	X53Sc 	X53Se
X53Sg 	X53Sr 	X53Sv
.....


als ge de X53 kis hebt ge inderdaad enkel de handleiding (algemene voor die serie)
dus kies juiste type


+als er geen cd's bijzitten dan zit er een recovery partitie op de hdd die via bios of bootscherm gekozen kan worden om fabrieksinstellingen terug te zetten

Private_BE

Legacy Member
Exit zei:
tja, op de asus site zullen die allemaal wel (moeten) staan hoor.

kijk onderaan op de laptop voor de volledig type nr
Code:
  X53  	   
X53Ka  	   X53Ke  	   X53L
X53Q 	X53Sa 	X53Sc 	X53Se
X53Sg 	X53Sr 	X53Sv
.....


als ge de X53 kis hebt ge inderdaad enkel de handleiding (algemene voor die serie)
dus kies juiste type


+als er geen cd's bijzitten dan zit er een recovery partitie op de hdd die via bios of bootscherm gekozen kan worden om fabrieksinstellingen terug te zetten

Ze heeft de X53S (onderaan staat alleen dat, op haar laptop vanboven onderaan staat Series dus dacht ik Se), ma daar is helemaal geen bestand van terug te vinden...

Ik heb wel zelf vista erop gezet met mijn legale dvd. Want ze had ook vista ervoor. Maar origineel stond er XP op die latop.

Exit

Legacy Member
gewoon driver downen en zien of die werkt/herkend wordt
zoniet, andere testen.
meeste van die drivers voor voor de ganse serie zelfde
enkel vga en wlan kunnen verschillen maar bij setup van de drivers zullen die wel melden dat die niet de juiste is (omdat de hardware niet gevonden wordt)

gebruik bvb eens siw (google) en check welke hardware erin zit (en met die naam op de asus site bij die x53 types de juiste downen)

Private_BE

Legacy Member
Exit zei:
gewoon driver downen en zien of die werkt/herkend wordt
zoniet, andere testen.
meeste van die drivers voor voor de ganse serie zelfde
enkel vga en wlan kunnen verschillen maar bij setup van de drivers zullen die wel melden dat die niet de juiste is (omdat de hardware niet gevonden wordt)

gebruik bvb eens siw (google) en check welke hardware erin zit (en met die naam op de asus site bij die x53 types de juiste downen)

Ik zal inderdaad is in de X53 zoeken, want andere types daar krijgt ge wel een waslijst van drivers bij. Ik laat morgen ofzo eens horen hoe het gelopen is.

Alvast bedankt!
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan