mYsT`1
Legacy Member
Ik heb hier een klein probleem:
ik heb een Sony Handycam video 8 en heb die aangesloten op mijn laptop.
Nu wil ik mijn video bewerken met Windows Movie Maker, maar ik krijg geen geluid.
Ook als ik hem brand op cd heb ik er geen geluid bij.
Weet iemand waaraan dit kan liggen ofzo?
Of een ander programma om video's te knippen/bewerken en dan te branden op een cd'tje?
Groeten Dennis
ik heb een Sony Handycam video 8 en heb die aangesloten op mijn laptop.
Nu wil ik mijn video bewerken met Windows Movie Maker, maar ik krijg geen geluid.
Ook als ik hem brand op cd heb ik er geen geluid bij.
Weet iemand waaraan dit kan liggen ofzo?
Of een ander programma om video's te knippen/bewerken en dan te branden op een cd'tje?
Groeten Dennis