Hey,
Normaal gezien zou je dit bestand gewoon moeten kunnen terugvinden in de map windows/system32,
van daaruit mag je het gewoon kopieren (dus niet verplaatsen) naar de repair map (of omgekeerd... van system32 naar repair)
en kijk dan wel even of hij op "read-only" of "alleen lezen" staat (rechtsklik - eigenschappen) want anders zou het kunnen dat binnen de kortste keren da bestand weer gaan lopen is.
dat zou het moeten doen.
hopeleijk ben je hiermee uit de nood.
Greetz