gStar
Legacy Member
Goeieavond ,
Mijn moeder heeft op haar msn ingesteld da als we MSN opstarten da ze haar e-mail adres ziet staat met daaronder aanmelden , zodat we geen paswoord moeten ingeven.
Maar ik vindt ni hoe ge da trug weg krijgt bij opties.
Kan iemand mij zeggen hoe ik da weg krijg ?
Mijn moeder heeft op haar msn ingesteld da als we MSN opstarten da ze haar e-mail adres ziet staat met daaronder aanmelden , zodat we geen paswoord moeten ingeven.
Maar ik vindt ni hoe ge da trug weg krijgt bij opties.
Kan iemand mij zeggen hoe ik da weg krijg ?
anders leggek et wel is in puntjes uit..