TIIMM
Legacy Member
Hey,
Sinds kort zit ik op peda maar dat internet...
Voor ik op internet kan moet ik inloggen in een scherm van axsguard.
Geen enkele multiplayer game werkt (kan geen verbinding maken), ook updates downloaden in een launcher van een game lukt niet..
msn werkt soms..
Bestaat er geen tool of iets dergelijks waardoor ik toch zou kunnen online gamen?
Sinds kort zit ik op peda maar dat internet...
Voor ik op internet kan moet ik inloggen in een scherm van axsguard.
Geen enkele multiplayer game werkt (kan geen verbinding maken), ook updates downloaden in een launcher van een game lukt niet..
msn werkt soms..
Bestaat er geen tool of iets dergelijks waardoor ik toch zou kunnen online gamen?
