MorGo7h
Legacy Member
Hallo,
Ik heb een nieuwe laptop en ik gebruik uiteraard "beeldscherm uitschakelen na xx min".
Wanneer ik op de batterij werk, wordt m'n scherm na 3min uitgeschakeld. Als ik dan een toets aanraak of het touchpad, dan slaat het scherm terug aan zoals het moet.
Wanneer de lader ingeplugged is krijg ik mijn beeldscherm niet meer terug door een toets aan te raken of het touchpad. Bij instellingen op Netstroom staat standby, vaste schijven uitschakelen en slaapstand op NOOIT. Enkel beeldscherm uitschakelen na 10min staat aan. Het enige wat ik nu kan doen om terug beeld te krijgen is de laptop toe klappen, kijken naar lichtjes tot hij in stand-by is en dan het scherm terug openklappen. Dat is de enige manier om terug beeld te krijgen. Dit is zeer onhandig en volgens mij is dit wel op te lossen. Helaas vind ik er niks over op google.
Iemand raad?
Thx!
Ik heb een nieuwe laptop en ik gebruik uiteraard "beeldscherm uitschakelen na xx min".
Wanneer ik op de batterij werk, wordt m'n scherm na 3min uitgeschakeld. Als ik dan een toets aanraak of het touchpad, dan slaat het scherm terug aan zoals het moet.
Wanneer de lader ingeplugged is krijg ik mijn beeldscherm niet meer terug door een toets aan te raken of het touchpad. Bij instellingen op Netstroom staat standby, vaste schijven uitschakelen en slaapstand op NOOIT. Enkel beeldscherm uitschakelen na 10min staat aan. Het enige wat ik nu kan doen om terug beeld te krijgen is de laptop toe klappen, kijken naar lichtjes tot hij in stand-by is en dan het scherm terug openklappen. Dat is de enige manier om terug beeld te krijgen. Dit is zeer onhandig en volgens mij is dit wel op te lossen. Helaas vind ik er niks over op google.
Iemand raad?
Thx!
