matispiker
Legacy Member
Aangezien ik mijn vriendin haar hotmail niet in Outlook kan krijgen, (is een inschrijving nodig, + 20 euro om nog via outlook op hotmail te kunnen)
zoek ik een alternatief hiervoor, iemand enig idee??
Of gaat die hotmail nooit meer werken en enkel nog via site??
Ik ben op zoektocht omdat we onze "hotmail"(de site) beiden niet meer open krijgen, bij mij kan dat wel zij omdat die vol zit, maar bij haar niet.
Thx alvast.
zoek ik een alternatief hiervoor, iemand enig idee??
Of gaat die hotmail nooit meer werken en enkel nog via site??
Ik ben op zoektocht omdat we onze "hotmail"(de site) beiden niet meer open krijgen, bij mij kan dat wel zij omdat die vol zit, maar bij haar niet.
Thx alvast.
