Archief - beste alternatief voor Outlook??

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

matispiker

Legacy Member
Aangezien ik mijn vriendin haar hotmail niet in Outlook kan krijgen, (is een inschrijving nodig, + 20 euro om nog via outlook op hotmail te kunnen)
zoek ik een alternatief hiervoor, iemand enig idee??
Of gaat die hotmail nooit meer werken en enkel nog via site??

Ik ben op zoektocht omdat we onze "hotmail"(de site) beiden niet meer open krijgen, bij mij kan dat wel zij omdat die vol zit, maar bij haar niet.

Thx alvast.

Exit

Legacy Member
hotmail is niet meer toe tevoegen in progs (enkel site) dacht ik ....
nie openen omdat die vol zit is onzin.
als nen vuilbak volzit kunt ge die nie meer openen? hoe gaat ge die dan ooit legen?????

matispiker

Legacy Member
Mijn Hotmail opent ECHT gewoon niet meer(het laadbalkje stopt gewoon na lang wachten ergens voorbij de helft, en pagina blijft blank), gn enkele hotmailaccount op deze laptop, zeer raar, alles werkt voor de rest perfect, + ik kan dus mijn account checken via outlook.

Wat kan het probleem zijn??

Exit

Legacy Member
hotmail is veranderd, ze laten nie meer toe te werken in outlook.

matispiker

Legacy Member
Ja tuurlijk, weet ik ook wel, maar ik krijg de site zelfs niet meer open, zeer vervelend. Ik zoek verder.
Toch bedankt.

Merry Christmas iedereen.

Zelete

Legacy Member
hotmail werkt hier nog perfect in outlook.
enige verschil is dat ik nu opeens 250 mb heb gekregen.
voor de rest geen enkel verschil.

Apu het aapje

Legacy Member
same here, in outlook (geen express) werkt alles perfect, via webmail ook

Seek&Destroy

Legacy Member
bij mij werkt hotmail ook nog perfect in outlook, probeer het nog eens, mss ergens iets verkeerd ingesteld of zo

matispiker

Legacy Member
ja MIJN instellingen v hotmail in Outlook gaan prima,
maar die van mijn vriendin, die ik er NU wil in krijgen, gaan niet.
Volgens mij blijven alle "oude" gebruikers gespaard, maar nu een NIEUWE connectie maken nr outlook gaat blijkbaar niet meer lukken.
(ik heb MIJNhotmail in outlook zelfs gewist en die v haar erin gezet, de hare opent niet(zegt dat je moet upgraden op msn.com, betalen dus) maar als ik de mijne dan terugzet dan lukt die wel)

Indien dit zo is, zeer lastig, want aangezien webmail niet open gaat kan ze haar mail niet openen.

Iemand?? Kzit echt met de vingers in het haar hoor.

matispiker

Legacy Member
ja MIJN instellingen v hotmail in Outlook gaan prima,
maar die van mijn vriendin, die ik er NU wil in krijgen, gaan niet.
Volgens mij blijven alle "oude" gebruikers gespaard, maar nu een NIEUWE connectie maken nr outlook gaat blijkbaar niet meer lukken.
(ik heb MIJNhotmail in outlook zelfs gewist en die v haar erin gezet, de hare opent niet(zegt dat je moet upgraden op msn.com, betalen dus) maar als ik de mijne dan terugzet dan lukt die wel)

Indien dit zo is, zeer lastig, want aangezien webmail niet open gaat kan ze haar mail niet openen.

Iemand?? Kzit echt met de vingers in het haar hoor.

simpele duif

Legacy Member
nop
van mij ging het tot een maand ofzo geleden ook nog perfect, en dan telkens die foutmelding dat het niet meer gaat via outlook :(

vloet

Legacy Member
kga hier ok ff en outlook probke zegge.
is het eigelijk wel mogelijk om 2 e-mail adressen te hebben op outlook?
(volgens telenet wel )
maar bij mijn vader isser maar 1 account dat werkt , met de andere kan geen mails ontvangen of versturen.

ook bij mij is dat probleem. mijn moeder heeft acount bij outlook, maar als ik dan een 2 de maak voor mijzelf gaat die gwn niet (en alle instellingen zijn zo juist als iets )
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan