Paradoxx
Legacy Member
ik heb een mapje op me vorige xp beveiligd maar toen m'n xp wa kaka-achtig deed heb ik een nieuwe geinstalleerd op een andere partitie. en de oude windows map op m'n andere partitie gewist. zonder documents & settings waar het beveiligde mapje zich bevind. maar hoe kan ik terug in dit mapje geraken? er staan belangrijke documenten in van m'n school. Alvast bedankt