Archief - bios downgraden ?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

morfer

Legacy Member
morfer zei:
ik heb de laatste versy afgehaald oe moet ik die der nu op zetten want dat is .bin ?
die dat ik er op gezet heb die op hp website stond was .exe

als ik dienen .bin laad in dat programa dat de crew member gezecht had hierboven kan em niet in de .bin file herkenen voor welk momo het is type enzo wat moet ik daar aan doen ?

Exit

Legacy Member
HP? is da een merk pc? zojaa, dan moet ge dus op site HP biossen halen.

morfer

Legacy Member
Exit zei:
HP? is da een merk pc? zojaa, dan moet ge dus op site HP biossen halen.

das het probleem ... na die update van die site begon pc te sucken ...

dan heb ik naar hp gebeld die hebben gezecht dak het nog es moest doen

en ra ra ra de dag erna was die bios update van de site verdwenen

oe zou da komen

morgen gaa ik op de online chatruimte van hp es mijn beklag doen ze,

de room is open up hun werkuren

voor zelf te controleren mijn pc type is t250.be

echt kvind nie geestig van under :s

zo mensen overhalen om undere pc binnen te steken jeje tuurlijk

kzalt zelf wel oplossen

met forums als deze

greetzz

Exit

Legacy Member
tja, als ge merk pc's gebruikt altijd eerst MELDEN, wnat die gebruiken geen standaard zaken (mobo/graka/...) maar lichtjes aangepaste.

bios upgrades ENKEL als er probs zijn OF als ge weet wa gedot, + altidj backup nemen. tja, zien opgelost te krijgen via HP

morfer

Legacy Member
Exit zei:
tja, als ge merk pc's gebruikt altijd eerst MELDEN, wnat die gebruiken geen standaard zaken (mobo/graka/...) maar lichtjes aangepaste.

bios upgrades ENKEL als er probs zijn OF als ge weet wa gedot, + altidj backup nemen. tja, zien opgelost te krijgen via HP


nja :s presies of die het gaan zeggen ?

zeggen steek u pc es binnen

dan zeggen ze ja da da da en da mankeer der aan da word zoveel € betalen

en zoveel heb ik nu ook niet over :s

het was de goeie bios update dan kan er toch niets mis gaan :( :s

Exit

Legacy Member
niets mis gaan is veel gezegd .... in princiepe niet .... maar er is altijd nen MAAR, mss vindt ge nen bios op driverguide

morfer

Legacy Member
Exit zei:
niets mis gaan is veel gezegd .... in princiepe niet .... maar er is altijd nen MAAR, mss vindt ge nen bios op driverguide

kan da zijn da door dienen update mijn moederbord dienen proccesor niemeer herkend :s ?

en daardoor zoveel blokeerd ?

driverguide ? effe zoeken ;)

Exit

Legacy Member
kan goed zijn, als er slecht biossen zijn is de herkenning nie goed meer, zal wel nieuwe versie uit komen dan.
login is driver - all

morfer

Legacy Member
Exit zei:
kan goed zijn, als er slecht biossen zijn is de herkenning nie goed meer, zal wel nieuwe versie uit komen dan.
login is driver - all

ok ben in de lijst aant zoeken ;)

Exit

Legacy Member
maak een 2de partiteis of steek 2de schijf en install xp ERNAAST (als dualboot) zodat ge xp EN 98 hebt (keuze menu tijdens booten) dan kunt ge testen en bios via xp flashen en als xp vastloopt terug naar 98 gaan.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan