Archief - bluetooth

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Esdy

Legacy Member
Hoi

Ik heb een probleem om mijn gsm via bluetooth te verbinden met mijn laptop. Bluetooth staat aan op mijn gsm. Op mijn laptop ga ik dan naar cofiguratiescherm-hardware en geluiden-bluetoothapparaten. En dan klik op draadloos apparaat toevoegen, maar dan kan ik geen enkel apparaat toevoegen. Via de gsm probeer ik te verbinden via 'verbinden met audiotoebehoren', 'gekoppelde apparaten' of 'actieve apparaten'. Maar mijn gsm geeft altijd aan dat hij geen apparaat vindt.

Weet iemand wat ik hier verkeerd doe? Btw: ik heb een nokia 7100 gsm en een laptop van siemens fujitsu amilo.

Bedankt!

switchblade

Legacy Member
Staan beide apparaten zo ingesteld dat ze detecteerbaar zijn? Bij vele apparaten staat dit standaard uit.

Esdy

Legacy Member
Bij de waarneembaarheid van mijn telefoon staat waarneembaar. Maar ik weet niet hoe ik dat op mijn laptop moet controleren.

Muscleduck

Legacy Member
Klik in uw tray op het BT icoontje en dan op BT-instellingen openen en kijk dan of het 1e vinkje aan staat. Kan trouwens gewoon aan uw GSM liggen hoor. Mijn huidige GSM kan niks qua BT connectie met mijn laptop, alleen audio denk ik, best jammer eigenlijk.

Esdy

Legacy Member
Er staat enkel bluetooth-radio instellingen en als ik daar op klik gebeurt er niks,

Exit

Legacy Member
ge hebt 2 bluetooth varianten
de 1 kan enkel toestellen toevoegen (headsets, ...) maar niet verbinden met een andere toestel (gsm, laptop, ...)

Nielsvds

Legacy Member
Op mijn laptop moet ik eerst bluetooth activeren door de Fn toets te combineren met F2. Dit kan verschillen bij jouw laptop welke functietoets het bij jouw is maar er moet het bluetooth logo opstaan. Anders wordt er ook niets gedetecteerd.

Esdy

Legacy Member
Ik vind geen enkele knop met het bluetooth logo op. Kan ik dat nog op een andere manier activeren?

Lukky

Legacy Member
Esdy zei:
Ik vind geen enkele knop met het bluetooth logo op. Kan ik dat nog op een andere manier activeren?

Je bent toch zeker dat je een BT-antenne erin hebt zitten?
Mss staat de software er wel op, maar heb je niet de hardware :)

Esdy

Legacy Member
Nee daar ben ik helemaal niet zeker van. Ik heb al in de handleiding gekeken, maar ik vind er niks van terug. Hoe kan ik dat dan weten of de hardware aanwezig is?

Exit

Legacy Member
check app beheer of daar iets tussen zit van bluetooth
als dara niets staat dan zit het er niet in, enkel software geinstalleerd dan.

Esdy

Legacy Member
Het staat er niet tussen bij apparaatbeheer. Maar als ik in de zoekfunctie bij start bluetooth intik, kan ik naar bluetoothapparaten gaan. Maar dat is dan de software en niet de hardware? En enig idee hoe ik aan die hardware moet geraken?

Exit

Legacy Member
tja, een bluetooth stick ofzo kopen zodat ge bluetooth kunt gebruiken
als er in app beheer geen bluetooth gedeelte staat dan zit er dus geen bluetooth op de pc
ook al staat de software erop.

Nielsvds

Legacy Member
Op mijn laptop verschijnt bluetooth enkel maar in apparaatbeheer wanneer ik bluetooth activeer met de Fn toets in combinatie met F2. Bluetooth is meestal een optie op laptops. Indien er bluetooth in zit moet dit duidelijk vermeld staan op je laptopdoos. Wat je kan doen is op de website fujitsu-siemes met behulp van het serienummer naar de specificaties kijken. Doe dit voordat je een usb bluetooth dongle koopt.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan