Esdy
Legacy Member
Hoi
Ik heb een probleem om mijn gsm via bluetooth te verbinden met mijn laptop. Bluetooth staat aan op mijn gsm. Op mijn laptop ga ik dan naar cofiguratiescherm-hardware en geluiden-bluetoothapparaten. En dan klik op draadloos apparaat toevoegen, maar dan kan ik geen enkel apparaat toevoegen. Via de gsm probeer ik te verbinden via 'verbinden met audiotoebehoren', 'gekoppelde apparaten' of 'actieve apparaten'. Maar mijn gsm geeft altijd aan dat hij geen apparaat vindt.
Weet iemand wat ik hier verkeerd doe? Btw: ik heb een nokia 7100 gsm en een laptop van siemens fujitsu amilo.
Bedankt!
Ik heb een probleem om mijn gsm via bluetooth te verbinden met mijn laptop. Bluetooth staat aan op mijn gsm. Op mijn laptop ga ik dan naar cofiguratiescherm-hardware en geluiden-bluetoothapparaten. En dan klik op draadloos apparaat toevoegen, maar dan kan ik geen enkel apparaat toevoegen. Via de gsm probeer ik te verbinden via 'verbinden met audiotoebehoren', 'gekoppelde apparaten' of 'actieve apparaten'. Maar mijn gsm geeft altijd aan dat hij geen apparaat vindt.
Weet iemand wat ik hier verkeerd doe? Btw: ik heb een nokia 7100 gsm en een laptop van siemens fujitsu amilo.
Bedankt!
