jeske2006
Legacy Member
ik heb eens een vraag
als ik een dvd probeer te branden dan geeft hij altijd een melding dan het branden mislukt en dan souwt hij de dvd of cd terug uit
als ik bij eigenschappen ga kijken zegt hij dat alles correct werkt
aan wat kan het verder liggen
want ik zou graag een dvd'ke branden
vriendelijk bedankt
greetz
als ik een dvd probeer te branden dan geeft hij altijd een melding dan het branden mislukt en dan souwt hij de dvd of cd terug uit
als ik bij eigenschappen ga kijken zegt hij dat alles correct werkt
aan wat kan het verder liggen
want ik zou graag een dvd'ke branden
vriendelijk bedankt
greetz