|spank|
Legacy Member
hallo
Ik heb een spel om mijn pc staan en nu ben ik die cd kwijt.
Maar om dat te kunnen spellen moet je de cd hebben(en die ben ik dus kwijt):doh:.
Is er een manier om toch dit spel te kunnen spellen zonder een cd?
Ik weet niet of dit de juiste plaats is voor deze vraag maarja?
alvast bedankt.
Ik heb een spel om mijn pc staan en nu ben ik die cd kwijt.
Maar om dat te kunnen spellen moet je de cd hebben(en die ben ik dus kwijt):doh:.
Is er een manier om toch dit spel te kunnen spellen zonder een cd?

Ik weet niet of dit de juiste plaats is voor deze vraag maarja?
alvast bedankt.