.rOLE mODEL.
Legacy Member
kzit dus al een tijdje met een vervelend probleempje, m'n cd writer werkt dus niet meer, niet met nero, niet met windows media player, met niets! ook kan'k de speed niet meer zetten dan 4x (tis een 52x) maar het lukt zowiezo niet... als'k nen lege cd in steek detecteert em die cd's, maar writen lukt niet... weet er iemand wat'k er het best mee zou doen?