Odryn
Legacy Member
Eerder vandaag heb ik bij het afsluiten van vista per ongeluk op de 'laag energieverbruik' knop gedrukt (hybernation?). Iets later wou ik hem dan weer herstarten, maar de pc reageerde op helemaal niets. Mijn scherm gaf een no input signaal en muis/toetsenbord hadden ook geen effect.
Vervolgens heb ik op verscheidene manieren geprobeerd om hem te rebooten:
-on knop
-reset knop
-knop bij de voeding
-voedingskabel verwijderen
-langdurig (+-30 min) zonder stroom laten staan
Nadien kwam ik gewoon terug in dezelfde situatie: de computer start op (ik hoor fans draaien en wat lichtjes branden, geen reactie van monitor, muis, toetsenbord), vervolgens lijkt hij zichzelf weer uit te schakelen en zet zich enkele ogenblikken later weer aan in de eerste situatie.
mijn PC:
ASUS P5Q DDR2 SOCKET 775 INTEL® P45
INTEL CORE 2 DUO E8500 45NM 3.16 SOCKET 775
SAMSUNG HD103UJ 1000GB (1TB) 32MB SATA300 7200RPM
CORSAIR TX750 POWER SUPPLY
ASUS ENGTX285/HTDP/1GD3 1GB DDR3 PCI EXPRESS NFORCE GTX285
CORSAIR TWINX DDR2 4GB PC6400 XMS2 (2X2048MB)
Alvast bedankt voor de hulp.
Vervolgens heb ik op verscheidene manieren geprobeerd om hem te rebooten:
-on knop
-reset knop
-knop bij de voeding
-voedingskabel verwijderen
-langdurig (+-30 min) zonder stroom laten staan
Nadien kwam ik gewoon terug in dezelfde situatie: de computer start op (ik hoor fans draaien en wat lichtjes branden, geen reactie van monitor, muis, toetsenbord), vervolgens lijkt hij zichzelf weer uit te schakelen en zet zich enkele ogenblikken later weer aan in de eerste situatie.
mijn PC:
ASUS P5Q DDR2 SOCKET 775 INTEL® P45
INTEL CORE 2 DUO E8500 45NM 3.16 SOCKET 775
SAMSUNG HD103UJ 1000GB (1TB) 32MB SATA300 7200RPM
CORSAIR TX750 POWER SUPPLY
ASUS ENGTX285/HTDP/1GD3 1GB DDR3 PCI EXPRESS NFORCE GTX285
CORSAIR TWINX DDR2 4GB PC6400 XMS2 (2X2048MB)
Alvast bedankt voor de hulp.