Michel08
Legacy Member
Bij de meesten setups die ik wil uitvoeren of bestanden die ik soms wil openen gaat niet meer omdat ik het volgende krijg: "c:\windows\system32\autoexec.nt. Het systeembestand is niet geschikt voor ms-dos en microsoft windows-toepassingen. Kies sluiten om de toepassing af te sluiten."
Hierdoor kan ik niks meer instaleren en sommigen dingen niet meer openen, graaag hulp gehad
Hierdoor kan ik niks meer instaleren en sommigen dingen niet meer openen, graaag hulp gehad

twerkt