fillebolleke
Legacy Member
1. Ik gebruik een DirectX 10 kaart (HD3870) samen met windows 7. Wanneer ik in dxdiag ga kijken, zie ik dat Dx 11 geinstalleerd is. Kan dit kwaad?
3. Een link naar de beste drivers voor deze kaart? Waar?
2. Is er een lijst met mogelijke tweaks voor Win 7. En kan er hier een sticky van gemaakt worden?
Groeten.
3. Een link naar de beste drivers voor deze kaart? Waar?
2. Is er een lijst met mogelijke tweaks voor Win 7. En kan er hier een sticky van gemaakt worden?
Groeten.