Nos
Legacy Member
'k Zit hier met een paar filmpjes (divx formaat). Ja ik heb de nodige codecs geinstalled, kan alles afspelen, nog nooit probs gehad tot nu
.
Het enige probleem is dat het beeld 180° gedraaid is.
Als oplossing heb ik gewoon gans mijn beeld 180° draaien (via programke welteverstaan). Ik kan dit blijven doen maar vind het irritant om met de muis te werken.
Bestaat hiervoor (wssh wel) een codec??? Zo ja, de welke?
.Het enige probleem is dat het beeld 180° gedraaid is.
Als oplossing heb ik gewoon gans mijn beeld 180° draaien (via programke welteverstaan). Ik kan dit blijven doen maar vind het irritant om met de muis te werken.
Bestaat hiervoor (wssh wel) een codec??? Zo ja, de welke?