Amroth
Legacy Member
Wie kan er mij even helpen met volgend probleem:
Ik heb enkele films gedownload en wil deze afspelen met VLC of mediaplayer, maar beide programma's geven de films zeer donker weer zodat ze niet duidelijk te zien zijn (zeker wanneer de film zelf ook donker is). Ik heb bij de vlc speler al de helderheid aangepast, maar dit is toch ook niet echt optimaal en dit moet ik telkens opnieuwdoen wanneer ik het programma open.
Weet er iemand waar en hoe ik dit moet aanpassen(ben nogal een leek op dat vlak). Ik vermoed omdat het bij beide programma's is dat ik het misschien bij instellingen van de pc zelf moet aanpassen...maar weet totaal niet waar.
Alvast bedankt voor de reactie
Ik heb enkele films gedownload en wil deze afspelen met VLC of mediaplayer, maar beide programma's geven de films zeer donker weer zodat ze niet duidelijk te zien zijn (zeker wanneer de film zelf ook donker is). Ik heb bij de vlc speler al de helderheid aangepast, maar dit is toch ook niet echt optimaal en dit moet ik telkens opnieuwdoen wanneer ik het programma open.
Weet er iemand waar en hoe ik dit moet aanpassen(ben nogal een leek op dat vlak). Ik vermoed omdat het bij beide programma's is dat ik het misschien bij instellingen van de pc zelf moet aanpassen...maar weet totaal niet waar.
Alvast bedankt voor de reactie