deven
Legacy Member
Thuis hebben we draadloze printer staan > Canon MP620.
Op de laptop met vista is al de software geinstalleerd die erbij was en printer werkt zoals het moet.
Nu mijn printer is versleten, en vindt het gek om voor mezelf weer 1 te kopen, kan beter de draadloze mp620 gebruiken op Windows 7.
Nu heb ik net printer willen toevoegen > ip adres van printer ingegeven 192.168.2.4 ( zegt printer ), stuurprogramma in lijst geselecteerd enzo.
Echter als ik wil afdrukken, gebeurt er niks.
Toen ik printer op laptop installeerde moest ik voor de draadloze instellingen de printer verbinden met laptop, nu met men desktop is dat niet mogelijk.
Hoe kan ik deze nu gebruiken?
Hier printscreens ervan
http://picasaweb.google.be/kristof.clioke/DraadloosPrinten#
iemand raad hoe ik de dingen moet zetten enzo want kom er niet uit...
Op de laptop met vista is al de software geinstalleerd die erbij was en printer werkt zoals het moet.
Nu mijn printer is versleten, en vindt het gek om voor mezelf weer 1 te kopen, kan beter de draadloze mp620 gebruiken op Windows 7.
Nu heb ik net printer willen toevoegen > ip adres van printer ingegeven 192.168.2.4 ( zegt printer ), stuurprogramma in lijst geselecteerd enzo.
Echter als ik wil afdrukken, gebeurt er niks.
Toen ik printer op laptop installeerde moest ik voor de draadloze instellingen de printer verbinden met laptop, nu met men desktop is dat niet mogelijk.
Hoe kan ik deze nu gebruiken?
Hier printscreens ervan
http://picasaweb.google.be/kristof.clioke/DraadloosPrinten#
iemand raad hoe ik de dingen moet zetten enzo want kom er niet uit...