DyNaRaX
Legacy Member
Op mijn laptop heb ik op dit een ogenblik een dualboot draaien, vista op partitie 1 (60gb) en 7 op partitie 2 (100gb).
Aangezien ik Vista toch amper gebruik zou ik deze graag verwijderen uit de dualboot.
Hoe pak ik dit het beste aan zonder mijn W7 te moeten herinstalleren?
Partitie 1 verkleinen naar 200mb en dan partitie 2 verplaatsen?
En hoe haal je Vista uit het bootmenu?
Aangezien ik Vista toch amper gebruik zou ik deze graag verwijderen uit de dualboot.
Hoe pak ik dit het beste aan zonder mijn W7 te moeten herinstalleren?
Partitie 1 verkleinen naar 200mb en dan partitie 2 verplaatsen?
En hoe haal je Vista uit het bootmenu?
