Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Is idd een goeie.Mee zei:O&O Defrag vind ik super, maar is wel nie gratis (denk ik)...

Dat is inderdaad een geweldige defragger. Het programma is inderdaad niet gratis, maar het is zijn geld wel waard vind ik.Mee zei:O&O Defrag vind ik super, maar is wel nie gratis (denk ik)...
raintjah` zei:Is er een verschil met de standaard van windows dan?![]()

ja veel meer mogelijkheden (op gebruik, op grootte...) en ook veel grondigerthugangel zei:mm dit vraag k mij ook af !![]()
![]()
![]()
lektriK zei:Diskeeper. Is van de makers die ook standaard defrag tooltje van Windows hebben gemaakt.