BiLn44d4crob44t
Legacy Member
Yu ,
Kben dus aant probere om een fragmovieke te make , maar kzou ter graag wa effectjes ( zoomen / kleuren / beeldovergang / ... ) inkrijge .
Het enige da mij nog tegenhoud is da'k ni drek een proggy weet waarmee da gaat . Als iemand iets weten .
Kzoek dus een prog. waarmee ge .avi's kunt importere en dan bewerken / knippen / effecten bijzetten,...
TY !
Kben dus aant probere om een fragmovieke te make , maar kzou ter graag wa effectjes ( zoomen / kleuren / beeldovergang / ... ) inkrijge .
Het enige da mij nog tegenhoud is da'k ni drek een proggy weet waarmee da gaat . Als iemand iets weten .
Kzoek dus een prog. waarmee ge .avi's kunt importere en dan bewerken / knippen / effecten bijzetten,...
TY !
