celiske
Legacy Member
hey
Als mijn pc een tijd opstaat, komen er allemaal error kaders met de tekst "er is een uitzondering opgetreden tijdens het uitvoeren van sbuddy.dll" De errors blijven komen er zit steeds niets anders op dan de pc te herstarten.
Ik dacht al dat surfbuddy ad of spyware was en dit dan ook proberen te verwijderen met allerlei programmas, maar dit lukte nooit.
Wat kan ik doen ?
grtz Tom
Als mijn pc een tijd opstaat, komen er allemaal error kaders met de tekst "er is een uitzondering opgetreden tijdens het uitvoeren van sbuddy.dll" De errors blijven komen er zit steeds niets anders op dan de pc te herstarten.
Ik dacht al dat surfbuddy ad of spyware was en dit dan ook proberen te verwijderen met allerlei programmas, maar dit lukte nooit.
Wat kan ik doen ?
grtz Tom